2009-11-03, 22:41
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tack... Jag har spelat alla dom... Och jag är kille.

ja men när man säger till folk att man gillar sånna spel säger dem alltid att det är tjejspel. Jag tycker att dem är skit kul. passar väl alla ^^ ville mest betona att jag inte vill spela bang bang you´re dead spel
Citera
2009-11-03, 22:44
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Skulle vilja ha något äldre spel, strategi eller RPG, något som Arcanum eller AoE.

Bumpar, måste inte vara jättegammalt, bara en dator med 1.5 ghz, 512 mb ram och något gammalt grafikkort klarar av det.
Citera
2009-11-03, 22:51
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Söker survivalspel till PC där man ska överleva i en skog, djungel, öde ö, öken, you name it. Då genom att finna mat, fixa sovplats och så vidare. Finns det något sånt? Vet att jag har spelat något sådant förut med ganska kass grafik och någon pirat som fanns på ön dit man hamnade. Ge förslag.

EDIT: Stranded 2 heter det jag tänkte på. Finns det bättre alternativ?

Bumpisch.
Citera
2009-11-03, 23:50
Medlem
Ramaskriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Bumpisch.
jag hade ett spel som lanserades av PanVision och KappAhl tror jag som hette Robinson. Det var ett reklamspel förvisso, men ganska underhållande. Funkade när jag var liten i alla fall. Gick ut på att fixa mat och sånt helt i linje med Daniel Defoes roman från 1700-talet.
Citera
2009-11-04, 00:02
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Söker något roligt motorsportspel som går att spela splitscreen på PC, några idéer?

Mario kart har jag redan. Tack på förhand

Bump igen. Finns det inga såna här spel?
Citera
2009-11-04, 08:37
Medlem
Skairats avatar
XBOX360 4 players

Hej, söker efter xbox spel som man kan spela med 3 eller 4 spelare.

Gärna co-op men även 2vs2 funkar fint, genre spelar ingen roll, allt uppskattas =)
Citera
2009-11-04, 08:42
Medlem
LazerFlips avatar
Halo 3 och halo odst
Citera
2009-11-04, 09:20
Medlem
Psychopatricks avatar
Fifa 10, NHL 10, COD 5, COD Modern Warfare 2 (kommer ut senare i månaden)
Citera
2009-11-04, 09:39
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Jag letar efter ett ps1-rpg som jag aldrig spelat. Läste en recension på det för ett år sen på ett ungefär. Tyckte det verkade skittråkigt då, men nu är jag plötsligt sugen.

Det var inget klassiskt rollspel där man sprang omrking i trollskogar och liknande, utan hela spelet utspelade sig i någon sorts kloak. Man styrde en vanlig människa utan superkrafter eller drakrustningar. Verkade ganska mörkt och hade lite silent hill-stuk på det hela, rent grafiskt.

Vet att nåong nämnde det i en playstation-tråd här på forumet men kan inte hitta posten.
Bumpalajnen?
Citera
2009-11-04, 10:25
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Bumpalajnen?

Det är inte King's Field? http://www.youtube.com/watch?v=W4xGyDqYX2M&feature=related
Citera
2009-11-04, 10:28
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
ja men när man säger till folk att man gillar sånna spel säger dem alltid att det är tjejspel. Jag tycker att dem är skit kul. passar väl alla ^^ ville mest betona att jag inte vill spela bang bang you´re dead spel

"Skjuta-bang-bang-spel" kallar min tjej dem, vad har ni emot dem :S Hur som helst, du har inte tillgång till ett PS3? Det enda som jag har lyckats få tjejen att vilja spela på eget initiativ är Little Big Planet. Många spel på Nintendo DS går hem också.
Citera
2009-11-04, 11:13
Medlem
Andrechawlas avatar
Letar efter ett bra bilspel med grafik och innehåll som need for speed och där man kan växla manuellt, blir enligt min mening mycket roligare då.
Man kanske kan växla manuellt på nfs men innan jag köper det vill jag vara säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in