2009-07-28, 13:01
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag söker något kul Zombie Survival-spel med MÄNGDER av zombies som man bara manglar skott över. Det ska vara i 3D och inte allt för gammal grafik. Finns det något sådant spel?
Tacksam för svar.

Jag gillar "sista" banan på World at War. Nazi zombies är ju bara en bana, men otroligt roligt att spela 2-3 personer tillsammans på.
Citera
2009-07-28, 13:05
Medlem
Stuppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneapa
Jag letar efter ett spel som är hyfsat likt WoW eller något annat MMORPG, fast offline... Jag gillar själva idén med att gubben blir bättre och får fränare mössor när du gör quests och sånt, MEN jag är spyless på att behöva leta grupper till precis allt!
Jag skulle nog också rekommendera Gothic-serien. Är dock lite skeptisk mot 3:an då denna var full av buggar när jag skaffade det..
Citera
2009-07-28, 13:19
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuppe
Jag skulle nog också rekommendera Gothic-serien. Är dock lite skeptisk mot 3:an då denna var full av buggar när jag skaffade det..

Tror att dom fixat det värsta med de senaste patcharna men ska inte lova någonting. kom på att Morrowind faktiskt är ett helt okej spel i ungefär samma genre.
Citera
2009-07-28, 13:29
Medlem
Stuppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Tror att dom fixat det värsta med de senaste patcharna men ska inte lova någonting. kom på att Morrowind faktiskt är ett helt okej spel i ungefär samma genre.
Får nog ta och testa det igen då. Ja, Morrowind är ju kul, även utan full voiceacting.
Citera
2009-07-28, 21:34
Medlem
Jag och en polare lanar just nu med lite halvkassa datorer och vi blir sugna på ett Zombiespel! Man ska alltså vara på lag och möta zombies och om man blir dödad av en zombie så blir man själv förvandlad till en

Helst FPS!
Citera
2009-07-28, 21:36
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Jag och en polare lanar just nu med lite halvkassa datorer och vi blir sugna på ett Zombiespel! Man ska alltså vara på lag och möta zombies och om man blir dödad av en zombie så blir man själv förvandlad till en

Helst FPS!

Zombiemod på CSS om ni kan det.
Tror inte det finns något som är så som du vill ha det
Citera
2009-07-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Zombiemod på CSS om ni kan det.
Tror inte det finns något som är så som du vill ha det

Alright, nej, det klarar vi inte.

Då ändrar jag min request lite; Vi söker ett spel, litet eller stort spelar ingen roll. Helst ska det vara möjligt att lira med varandra och något strategispel är inte önskvärt. Det ska vara fart och fläkt och man ska kunna ha skitkul
Citera
2009-07-28, 22:00
Medlem
kleskens avatar
Citat:

Då ändrar jag min request lite; Vi söker ett spel, litet eller stort spelar ingen roll. Helst ska det vara möjligt att lira med varandra och något strategispel är inte önskvärt. Det ska vara fart och fläkt och man ska kunna ha skitkul

AVP1 eller 2
Citera
2009-07-29, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
AVP1 eller 2

Tack så mycket! Det gav oss en underbar kväll
Citera
2009-07-29, 14:39
Medlem
Citat:

Action quake 2, helt klart ett av de bästa 1st person shooting spel
Citera
2009-07-30, 02:35
Medlem
Korders avatar
Söker ett spel som påminner om popomundo fast spelas i single player. Detta eftersom jag inte pallar att allt tar så lång tid i onlinespel som det gör. Om man är artist eller manager spelar mindre roll.
Citera
2009-07-30, 03:33
Medlem
Norlins avatar
Söker ett spel som liknar Little Big Adventure 1 & 2.
Med andra ord ett spel som kräver lite tänkande men även lite annat.
Det får inte vara för bra grafik etc. för det ska in på en ganska gammal burk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in