2009-11-04, 11:20
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
Letar efter ett bra bilspel med grafik och innehåll som need for speed och där man kan växla manuellt, blir enligt min mening mycket roligare då.
Man kanske kan växla manuellt på nfs men innan jag köper det vill jag vara säker.
Prova leta fram nyaste Colin McRae bilspelet.

Annars vet jag att de går o växla manuellt på Gran Turismo.
Citera
2009-11-04, 11:33
Medlem
Planritnings avatar
Fusion frenzy 2, Call of duty
Citera
2009-11-04, 12:28
Medlem
5assedmonkeys avatar
Det har alltid känts som om Xboxet har extremt få 4-player spel, finns knappt några sköna spel man kan sätta sig och lira några polare en kväll, det är mestadels 1player eller 2.

Castle-Crashers, DLC spel för upp till 4 pers, utan tvekan ett av de roligaste (och mest simpla.) spelen jag spelat!
Citera
2009-11-04, 13:57
Medlem
Söker ett spel där man bygger upp och driver sin egen restaurang. Börjat spela restaurant city på facebook och skulle vilja spela ett lite mer seriöst spel där man kan bygga upp en restaurang mer från grunden och med mer detaljer i inredning osv.
Citera
2009-11-04, 14:12
Medlem
Letar efter spel att LANa med 3 st bärbara datorer, klarar relativt mycket t.ex Age of empires 3. Vi har lirat Soldat och AoE2 och 3 och skulle haft något mer !
Citera
2009-11-04, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkel
Letar efter spel att LANa med 3 st bärbara datorer, klarar relativt mycket t.ex Age of empires 3. Vi har lirat Soldat och AoE2 och 3 och skulle haft något mer !
Vill ni ha gratisspel kan ni ju ta och ladda ner battlefield Heroes! Riktigt kul gratisspel!
Citera
2009-11-04, 19:24
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
"Skjuta-bang-bang-spel" kallar min tjej dem, vad har ni emot dem :S Hur som helst, du har inte tillgång till ett PS3? Det enda som jag har lyckats få tjejen att vilja spela på eget initiativ är Little Big Planet. Många spel på Nintendo DS går hem också.

har ett PS2. Jag brukar spela GTA och james bond. det är helt okej. Men jag tröttnar snabbt. och gitarrhero eller singstar vinner överlägset över dem. vill gärna ha dataspel. men verkar dåligt med sånna som passar mig
Citera
2009-11-04, 19:25
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
Söker ett spel där man bygger upp och driver sin egen restaurang. Börjat spela restaurant city på facebook och skulle vilja spela ett lite mer seriöst spel där man kan bygga upp en restaurang mer från grunden och med mer detaljer i inredning osv.

restaurant empire. jag orkade inte spela det så länge men har man tålamod kan det nog vara riktigt kul prova ialla fall.
Citera
2009-11-04, 19:52
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
jag hade ett spel som lanserades av PanVision och KappAhl tror jag som hette Robinson. Det var ett reklamspel förvisso, men ganska underhållande. Funkade när jag var liten i alla fall. Gick ut på att fixa mat och sånt helt i linje med Daniel Defoes roman från 1700-talet.

Tackar. Ska pröva det.
Citera
2009-11-04, 20:07
Medlem
Mackan86s avatar
Kan inte hitta Black & White 2 någonstans med spel i lager...När man för en gångs skull försöker få tag på original finns det inte!
Citera
2009-11-04, 20:11
Medlem
wikholms avatar
Tjena, har precis fått en laptop av farsan som han tidigare använde till jobb, så nu är jag sugen på lite oldschool spel , allt duger, har dock spelat mig less på Max Payne och GTA SA, så dom spelen klarar datorn, har ni några tips ?
Helst singeplayer spel, spelat just nu WC3,FM10 osv

Tog ett SS så ni vet ungefär vad det är för dator :P

http://i35.tinypic.com/szkkqx.jpg
Citera
2009-11-04, 20:16
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan86
Kan inte hitta Black & White 2 någonstans med spel i lager...När man för en gångs skull försöker få tag på original finns det inte!

Finns på discshop om du har en mac, har utgått till pc,likadant på ginza

Black & White 2: Battle of the Gods finns på Cdon ( det är ju iofs en expansion till 2:an)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in