2009-09-12, 23:34
Medlem
Tjena!

jag ÄLSKAR Age of empire-spelen och vill ha något liknande.

Man ska bygga upp en stad > fixa ved/mat osv > fixa ett försvar > kriga osv osv precis som Age of empire fast det har blivit lite enformigt och uttjatat så något nytt vore kul
Citera
2009-09-13, 00:58
Medlem
Paladias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAziel1990
Tjena!

Man ska bygga upp en stad > fixa ved/mat osv > fixa ett försvar > kriga osv osv precis som Age of empire fast det har blivit lite enformigt och uttjatat så något nytt vore kul
Anno 1404 kanske?
Citera
2009-09-13, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rAziel1990
Tjena!

Starcraft.

Annars så kanske Empire Earth kan vara något. Ungefär samma stil som AoE fast man spelar genom hela historien från grottmänniskor till rymdskepp. Har några år på nacken men fortfarande grymt bra om man står ut med ful 3D.
Citera
2009-09-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yupanqui
Starcraft.

Annars så kanske Empire Earth kan vara något. Ungefär samma stil som AoE fast man spelar genom hela historien från grottmänniskor till rymdskepp. Har några år på nacken men fortfarande grymt bra om man står ut med ful 3D.
Finns ju Empire Earth 2 och 3 också. Har dock inte spelat dom men antar att dom är ungefär likadana.
Citera
2009-09-13, 12:42
Medlem
är Cabal Online ett bra mmorpg?

hej jag funderar på att börja spela Cabal Online men jag vet inte om jag kommer tröttna på det snabbt eller nått, så skulle ni kunna berätta lite för mej om det är ett grymt spel eller om jag ska spela nått annat och isåfall vad ??
Citera
2009-09-13, 12:56
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megazutten
hej jag funderar på att börja spela Cabal Online men jag vet inte om jag kommer tröttna på det snabbt eller nått, så skulle ni kunna berätta lite för mej om det är ett grymt spel eller om jag ska spela nått annat och isåfall vad ??
Det är väl helt okej om man gillar grinding och hjärndött levlande, fast i den kategorin finns ju mängder av andra spel.
Kolla http://www.mmorpg.com/ Där hittar du säkerligen något du gillar.
Citera
2009-09-13, 12:58
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Det är väl helt okej om man gillar grinding och hjärndött levlande, fast i den kategorin finns ju mängder av andra spel.
Kolla http://www.mmorpg.com/ Där hittar du säkerligen något du gillar.

Instämmer. Jag rekommenderar hellre Ryl 2.
Citera
2009-09-13, 17:41
Medlem
BrianGriffins avatar
Ett simulator spel, där man flyger runt och skjuter. Till xbox 360.
Citera
2009-09-13, 17:53
Medlem
Ministorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey släpptes rätt så nyligen, pröva det.
Citera
2009-09-13, 17:58
Medlem
BrianGriffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ministorum
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey släpptes rätt så nyligen, pröva det.
Vet det. Men jag vill ha tips ifrån folk som har spelat ett bra "flygar-spel".
Citera
2009-09-13, 18:18
Medlem
Poro_poikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin

Ace Combat 6
Citera
2009-09-13, 18:55
Medlem
Samwises avatar
Well, nu har jag klarat prototype och Wolfenstien, visst det var spel som var helt ok, men jag söker en upplevelse utöver det vanliga.
Jag har klarat nästan alla kända titlar som har kommit, plus de klassiska spelen. Jag vill ha bra spel, helst rätt nya vill testa hur datorn står sig(och ja, jag har spelat crysis). Finns det något bra pc-spel längre? Jag har konto på bra på torrentsidor, så det är inga problem.
Således
Tipsa mig om spel, som är bra, riktigt bra en upplevelse helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in