2009-05-05, 09:50
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggato
Slänger in ett request själv, är sugen på ett nytt 3d ARPG, om det är nytt eller gammalt kvittar egentligen. Spel jag gillat i genren är gothic 1-3, the witcher, deus ex och system shock 2. Är inte intresserad av d&d spel alls.
Mass Effect och Fallout 3 är rätt sköna lir
Citera
2009-05-05, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Mass Effect och Fallout 3 är rätt sköna lir
Gillade inte fallout 3, alldeles för tråkiga miljöer.. Kul att utforska en random generated soptipp liksom. Får kolla upp mass effect dock.
Citera
2009-05-05, 10:48
Bannlyst
Jag söker ett spel där man spelade rollen av en sjökapten, man skulle ta över hela havet genom att sänka båtar, plundra hamnar och döda andra pirater.

En herrans massa år sedan, till PC.
Citera
2009-05-05, 12:51
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Gillade inte fallout 3, alldeles för tråkiga miljöer.. Kul att utforska en random generated soptipp liksom. Får kolla upp mass effect dock.

Du kan ju alltid slänga in denna modden så blir det lite roligare miljöer
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2456
Citera
2009-05-05, 13:02
Medlem
hmm för ett tiotal år sedan kanske, så hade jag ett gammalt spel till PC, man e en kanin (o.O) och ska i 2D springa igenom banor, kaninen går 2bent och man har vapen etc som kan upgraderas lr så hittar man nya ^^ sjukt gammalt spel :P någon som vet vad det heter? tror även man ska samla på något typ morötter lr något :P

Edit:
Letar oxå efter ett gammalt spel till Mac, där man kan köra flerplayer, man spawnar som en kanon på ett enkelt landskap sett i 2D, man turas om att skjuta mot motståndarna och kan melan turerna köpa olika typer av ammunition etc

gammalt jävla spel :P finns typ ingen grafik i det över huvud taget ^^ ser ut att vara gjort i paint.
Senast redigerad av zZzZleepwalker 2009-05-05 kl. 13:28.
Citera
2009-05-05, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zZzZleepwalker
hmm för ett tiotal år sedan kanske, så hade jag ett gammalt spel till PC, man e en kanin (o.O) och ska i 2D springa igenom banor, kaninen går 2bent och man har vapen etc som kan upgraderas lr så hittar man nya ^^ sjukt gammalt spel :P någon som vet vad det heter? tror även man ska samla på något typ morötter lr något :P

Edit:
Letar oxå efter ett gammalt spel till Mac, där man kan köra flerplayer, man spawnar som en kanon på ett enkelt landskap sett i 2D, man turas om att skjuta mot motståndarna och kan melan turerna köpa olika typer av ammunition etc

gammalt jävla spel :P finns typ ingen grafik i det över huvud taget ^^ ser ut att vara gjort i paint.
Jazz Jackrabbit?
Citera
2009-05-05, 18:39
Medlem
Popup_89s avatar
Gangstawar.com

Minns det spelet jag lirade för några år sedan. Skulle av en slump spana in det idag och såg till min förvåning att det var helt försvunnet. Finns inte ett spår av det.

Någon som har en aning om det möjligvis finns något spel liknande detta?

- http://web.archive.org/web/*/http://gangstawar.com
Citera
2009-05-05, 20:25
Medlem
grithors avatar
Söker ett 3D spel där man fick vara borgmästare tror jag eller politiker av något slag. Så fick man ta hand om en stad som man såg på nära håll i full 3D.
Man fick väl skapa massa lagförslag och sånt, har inte spelat det, kommer bara ihåg att jag läste en artikel om spelet för flera år sen i en speltidning.
Citera
2009-05-05, 20:36
Medlem
Citat:
Jazz Jackrabbit?

Underbart!!! haha fan va jag lira detta när jag va liten ^^ måste fixa det igen :P

Ingen som vet vilket Mac spelet är som jag talade om?
Citera
2009-05-05, 20:58
Medlem
rubys avatar
Jag söker ett spel där man spelar som Special styrkor. Liknande Rainbow Six Vegas och Ghost Recon. FPS eller TPS funkar fint, gärna bra grafik och verklighetstroget. Inte som Crysis där du skjuter aliens and shit. Ska helst vara single player baserat.
Citera
2009-05-05, 21:44
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruby
Jag söker ett spel där man spelar som Special styrkor. Liknande Rainbow Six Vegas och Ghost Recon. FPS eller TPS funkar fint, gärna bra grafik och verklighetstroget. Inte som Crysis där du skjuter aliens and shit. Ska helst vara single player baserat.

SWAT 3 samt 4.
Citera
2009-05-05, 23:01
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag söker ett bra spel till xbox360 där skräck och horror är temat. Det ska vara bra och inte ett hoppkrafsat billigt spel.

Det får gärna vara lite zombies i det.

Har re5 och dead rising redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in