2009-08-15, 23:58
Medlem
snelhestens avatar
ingen som känner igen det här skitet?

är ett Bruce Lee spel som jag spelade för väldigt många år sedan. Jag har för mig att jag laddade ner det från nånstans och grafiken var ungefär som the simpsons arcade, kanske lite bättre eller sämre. Iaf så var det ett beat em up spel och man gick från vänster till höger och slog ner folk. Minns att man kunde hitta pappersrullar i krukor eller nått och man fick nya moves av det
Citera
2009-08-16, 00:38
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Presedente
Total War låter ju helt klart spelvärt, vilket borde man satsa på? Vilken del är bäst enligt dig?
Ta den senaste
Citera
2009-08-16, 04:13
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Presedente
Total War låter ju helt klart spelvärt, vilket borde man satsa på? Vilken del är bäst enligt dig?
Medieval Total War II. Lätt. Dock om man inte spelat de andra är senaste nog bästa. Jag som gammal Total War lirare gillar ju de andra bäst.
Citera
2009-08-16, 10:34
Medlem
El-Presedentes avatar
Okej tack så mycket för svaren! ska pröva på Empire total war när ja får tag i det
Citera
2009-08-16, 10:40
Medlem
Great Gargamels avatar
Vet ni om det finnns några spel som är olagliga i Sverige förutom Postal då?
Citera
2009-08-16, 16:44
Medlem
SimpleMans avatar
Söker ett inte allt för gammalt spel till ps2, tror jag det var. Man körde vattenskoter. Minns inte så mycket från själva spelet. Men en liten hint om spelet är musiken, mycket rock-musik, sum41 tex.
Citera
2009-08-16, 18:22
Medlem
Finns de nå bra Andra-världskrigs First Person Shooters där man får spela som en tysk soldat? Är redigt trött på att vara främst Amerikanare i dessa spelen.

Annars valfri genre med krig/action där man kan spela som Svensk hade varit trevligt.
Senast redigerad av Folstream 2009-08-16 kl. 18:56.
Citera
2009-08-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folstream
Finns de nå bra Andra-världskrigs First Person Shooters där man får spela som en tysk soldat? Är redigt trött på att vara främst Amerikanare i dessa spelen.

Annars valfri genre med krig/action där man kan spela som Svensk hade varit trevligt.
Day of Defeat: source

Eller kanske Battlefield:heroes
Citera
2009-08-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Day of Defeat: source

Eller kanske Battlefield:heroes
Ojdå, får nog förtydliga lite..
Det ska vara Single-Player spel, inte multiplayer, där finns det en väldans massa spel att spela som tysk.
Citera
2009-08-16, 22:10
Medlem
Norlins avatar
Finns det något roligt semiverklighetstroget spel där man bryter sig ut ur ett fängelse eller kanske bryter sig in för att rädda nån polare eller liknande?
Citera
2009-08-16, 22:12
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrogant
Testa soldier of fortune 3, spelet är visserligen inte så väldigt bra när det kommer till story osv, men vem kan ärligen säga att det spelar någon roll när man kan göra så här?

http://www.youtube.com/watch?v=gkzZE8tw64Q

Annars kan du testa stranglehold som är ett reko panga allt som rör sig spel. Ärligen så skulle jag inte spela serious sam 1-2, då dem är extremt långtråkiga och enformiga

Hatar storyn i de flesta spel, rätt svårflörtad där iallafall Tankat färdigt precis, blir imba

Mm stranglehold kanske tankas under natten, är det shysst grafik?

Serious Sam gjorde mig besviken, kändes som Quake NO LIKE!!
Citera
2009-08-16, 22:24
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Finns det något roligt semiverklighetstroget spel där man bryter sig ut ur ett fängelse eller kanske bryter sig in för att rädda nån polare eller liknande?
Fängelse vet jag inte men både Prisoner of War och The Great Escape går ut på att fly från fångläger. Tyvärr är väl inget av spelen överdrivet bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in