2009-06-26, 13:21
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pf0llz0r

Han hade ju Modern Warfare sa han ju

Va lite berusad igår och tänkte på Battlefield Modern Combat när han skrev Modern Warfare.
Citera
2009-06-26, 14:46
Medlem
opens avatar
Jag söker ett äldre bilspel där man (så som jag kommer ihåg det) kunde köra en tävlingsform som efterliknade "tafatt", spelet i övrigt var ett 3D spel och jag skulle kunna tänka mig att det är från sent 90-tal. Detta var ett spel som jag och mina kompisar spelade på LAN någon gång ungefär 2002-2003.

En bana som vi alltid spelade på hade ett stort hopp i mitten och en väg runt om hela, påminner om en friidrottsbana fast i storlek XL då. Det fanns även tunnlar man passerade då man körde på denna väg.

Kommer inte ihåg väldigt mycket mer av detta spel.

Tacksam för svar.
Citera
2009-06-26, 16:57
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av open
Jag söker ett äldre bilspel där man (så som jag kommer ihåg det) kunde köra en tävlingsform som efterliknade "tafatt", spelet i övrigt var ett 3D spel och jag skulle kunna tänka mig att det är från sent 90-tal. Detta var ett spel som jag och mina kompisar spelade på LAN någon gång ungefär 2002-2003.

En bana som vi alltid spelade på hade ett stort hopp i mitten och en väg runt om hela, påminner om en friidrottsbana fast i storlek XL då. Det fanns även tunnlar man passerade då man körde på denna väg.

Kommer inte ihåg väldigt mycket mer av detta spel.

Tacksam för svar.

Kanske Midtown Madness?
Citera
2009-06-26, 17:05
Medlem
Söker ett Nintendo 64-spel: man var antingen en liten kille eller tjej i nån gråaktig smått futuristisk dräkt och sprang runt på olika planeter och dödade stora blåa jättemyror om jag minns rätt. Fanns också en hund som sidekick.
Citera
2009-06-26, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
Söker ett Nintendo 64-spel: man var antingen en liten kille eller tjej i nån gråaktig smått futuristisk dräkt och sprang runt på olika planeter och dödade stora blåa jättemyror om jag minns rätt. Fanns också en hund som sidekick.
Jet Force Gemini?
Citera
2009-06-26, 21:33
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Andra övervålds spel som liknar Postal 2?

Om ni vet, Rada upp dom
Citera
2009-06-26, 21:35
Medlem
twinkybois avatar
Manhunt 1 och 2 är rätt brutala
Citera
2009-06-26, 21:36
Medlem
swebarbs avatar
Condemned var hyffsat brutalt, slå in skallen på uteliggare med järnrör å träpåkar etc...
Citera
2009-06-26, 22:18
Medlem
MiniGangsters avatar
GTA-serien?
Citera
2009-06-27, 13:42
Medlem
Dexxys avatar
Jag ska följa med mina föräldrar på en bilresa till Italien nu om ett par veckor, och far min har lovat att låna ut sin laptop till mig medans vi åker, så jag kan kolla på film och dylikt. Nu undrar jag: Är det någon som kan tipsa om ett par bra singleplayer-spel, med inte allt för höga systemkrav. Datorn klarar av World of Warcraft och Warcraft 3, men jag är inte riktigt säker på specsen i datorn.
Citera
2009-06-27, 14:14
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Jag ska följa med mina föräldrar på en bilresa till Italien nu om ett par veckor, och far min har lovat att låna ut sin laptop till mig medans vi åker, så jag kan kolla på film och dylikt. Nu undrar jag: Är det någon som kan tipsa om ett par bra singleplayer-spel, med inte allt för höga systemkrav. Datorn klarar av World of Warcraft och Warcraft 3, men jag är inte riktigt säker på specsen i datorn.

Sträckspela Call of duty 1 och 2, sen kan du lira morrowind en stund innan du slutar din spelsemester med att klara ut GTA vice city.
Citera
2009-06-27, 14:57
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy

Football Manager eller Championship manager spelen.
Kör något italienskt lag och skrik ut från bilen när du vinner Serie A!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in