2010-12-18, 23:21
Bannlyst
Jag söker några spel där man spelar som en insatsstyrka.
Redan testat S.W.A.T. serien men vill gärna ha mer tips!
Citera
2010-12-19, 01:00
Medlem
Söker ett spel där man får designa, skapa något eget. Kan vara stad, hus, företag, jag vad som helst! Sen försöka få skiten att fungera så bra som möjligt. Vet att det finns oändligt med sådana spel, men tänkte ifall ni kanske har något favorit!

Typ Sim City och liknande tycker jag är lite för opersonligt, men typ väljer "hus" och liksom drar ut dem där det passar. Vill ha något lite mer personligt om ni förstår vad jag menar!

Hoppas på bra tips
Citera
2010-12-19, 01:13
Medlem
Roadblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazjurol
Theme Hospital. VÄRLDENS BÄSTA SPEL

Men stfu nu vill jag ju spela det, spenderat så många timmar med det spelet

edit;
Transport Tycoon Det är fan guld värt! För att inte nämna gratis.
http://www.openttd.org/en/
Det är ett strategispel där du bygger upp ett transportimperium med vägfordon, tåg, flyg, båt och helikopter. Det finns även multiplayer, aktiva servrar och en växande lista med mods. Du kan bygga företag tillsammans, mot varandra eller i lag med vänner. Om du vill spela själv finns AI.
Gammalt spel men det fortsätter uppdateras, med senste uppdateringen ca 3 veckor sedan.

Bilder:
http://sven-slootweg.nl/blog/wp-content/uploads/2009/09/transport_tycoon_deluxe_4.jpg
http://www.file-extensions.org/imgs/app-picture/3268/transport-tycoon.png
http://media.openttd.org/images/screens/0.4.8/maglev_mayhem.png

Jag fick se att det nu även finns för touchscreen mobiler, så jag kanske börjar spela detta igen
Senast redigerad av Roadblock 2010-12-19 kl. 02:11.
Citera
2010-12-19, 02:13
Medlem
Söker efter ett spel som jag spelade som demo runt 97-00. Det var något i stil med att man valde en spelare och deltog i helt galna grenar. Man skulle klättra uppför en fasad bland annat. Så kunde man äta pizzor för att hela upp sig. Kändes oerhört amerikanskt. Det var 2D vad jag kommer ihåg. Det kan ha någon relation till WWE. Ursäkta att beskrivningen är väldigt odetaljerad. Jag kommer inte ihåg så mycket mer, men jag har för mig jag spelade något Beavis and Butthead demo vid sidan om. Väldigt stor chans att demot kom från ett nummer av svenska PC Gamer eller PC För Alla under åren 96-00. Kan man hitta en lista på vilka demon fanns på vilka skivor i ett arkiv någonstans? Sitter gärna och kollar igenom varenda en.
Senast redigerad av Gfer 2010-12-19 kl. 02:22.
Citera
2010-12-19, 02:37
Medlem
slamess avatar
Jag söker ett wii spel med bra story som har djup. har hittils bara hittat massa party spel till mitt wii och söker nu efter något som man kan sträckspela.
Citera
2010-12-19, 02:42
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
Jag letar efter ett "spel". Har för mig att det var finskt, och det gick ut på att kasta en docka ner för en trappa.

Porrasturvat - Stair Dismount.
Citera
2010-12-19, 02:47
Medlem
Kukz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddieace
Söker två spel.

Det är 2 bilspel som är ganska lika varandra. Man kör runt med feta bilar som är utrustade med olika vapen och så skjuter man på varandra. Någon som har en aning?

Interstate '76 respektive -'82 kanske?
Senast redigerad av Kukz0r 2010-12-19 kl. 02:49.
Citera
2010-12-19, 05:31
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukz0r
Interstate '76 respektive -'82 kanske?

Snarare twisted metal?
Citera
2010-12-19, 11:26
Medlem
The Crashs avatar
Sitter här med en polare och har inget att lira. Någon som kan komma med lite förslag på spel man kan lana på? Föredrar rollspel. Andra förslag är dock välkomna.

Har redan spelat Savage 1, 2, Neverwinters Night, Diablo 2, Morrowind och Oblivion.
Citera
2010-12-19, 12:45
Medlem
Söker ett webbläsarspel med en ganska stor marknad runtomkring. Så man kan sälja saker för pengar, osv. Ingen som vet något bra?
Citera
2010-12-19, 14:23
Medlem
RedSuxs avatar
Ett FPS spel till xbox360, bra multiplayer är ett måste.
Gärna så Mw2 eller CoD4, men inte Black Ops.
Tycker ni att Pes2011 och NHL2011 är något att ha?
Tack i förhand.
Citera
2010-12-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Låter som någon av alla varianter av DX ball, riktigt underhållande spel

Lineage 2 är enligt mig mycket roligare än WoW. Finns dessutom en hel del gratisservrar. Även dess andliga uppföljare Aion var roligt.
Annars finns ju Dungeons & Dragons Online som har blivit gratis för en tid sedan som dessutom har ett väldigt intressant stridssystem.
Finns garanterat en hel hög till... Har för mig att det finns en hel tråd någonstans som handlar om just olika MMORPGs.

Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Lirade Ragnarok ett bra tag, riktigt kul mmorpg, med lite gullig grafik

okej tack ska prova dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här