Citat:
Ursprungligen postat av n3uro
The Last Remnant finns ju till PC. Kolla efter det.
Citat:
Ursprungligen postat av keb4ben
Tjena.
Tänkte fråga om ni kan något spel som liknar Call Of Duty 4: Modern Warfare? Tyckte det spelet var skit bra så om ni vet nåt spel som liknar det kan ni snälla nämna det?
Tack.
Call of Duty 5 - World At War.
Citat:
Ursprungligen postat av Grezo
Söker två spel.
Sniper elite är ett gammalt spel, så ett spel i den stilen passar utmärkt. Där man går runt och skjuter folk på långt håll.
Spel nr 2 ska helst vara lugnare, alltså rollspel helt enkelt, med lugn musik i bakgrunden, inga läskiga tack.
Max 1½ år gammal spel tack.
Atlantica online är ett lugnt rollspel som är en blandning mellan Final Fantasy, (Insertvalfrittmmorpghär) och Heroes of Might & Magic. se mer om du söker på Atlanticaonline +Ndoors på google.
Pratar du sniperspel finns det ett spel som heter Sharpshooter. Rätt gammalt spel men funkar.
Citat:
Ursprungligen postat av pzycon
Söker ett bra RPG i "snes grafik", typ som Final fantasy eller något... vet inte så mycket om dessa spel så rekomendera mig om de bästa med sådan grafik

Letar du efter SNESroms finns det massvis av spel som är bra: Earthbound, Breath of Fire 1-3, Secret of mana, Tales of Phantasia, Lufia 1 och 2, Chrono Trigger och många många fler. Sök bara efter supernintedospel gjorda av Square/Squaresoft.
Letar du efter Playstation 1-2spel finns det också jättemånga av Squaresoft som inte är FFlir. Suikoden, Wild Arms, Star Ocean, Chrono Cross och Front Mission är flera bra spelserier i J-RPGmiljö.
Citat:
Ursprungligen postat av Fakiren08
Tack för tipsen!
Inget skräck tack är för nojjig, som sagt stämningen är nästan viktigast (mysigt).
Måste vara till pc också!
Installerar just nu Sherlock Holmes - The Awakened som ser bra ut tycker jag.
Har sett att det finns flertalet sherlock holmes spel. Någon som provat något?
Sherlock Holmes - The Awakened är RIKTIGT läskigt. Jag höll på att få en hjärtattack när jag lirade det... The Nemesis är grymt bra dock.
Citat:
Ursprungligen postat av dragonforce
Jag letar efter ett point-and-click spel, typ som Atlantis-spelen och liknande. Det utespelar sig i en orientalisk miljö och jag tror att man har rollen som en tjuv, men är inte riktigt säker, och i början tar man sig in i någon slags trädgård/labyrint och ska där försöka ta sig in i ett torn. Jag kommer ihåg att det fanns några tält med vakter utanför och kvinnor i som man skulle prata med. Tror inte att jag spelade så mycket längre men jag blev plötsligt sugen på att försöka igen. Problemet är bara tt jag inte kommer ihåg vad det heter och kan inte hitta det igen. Hoppas att någon känner igen det och kan berätta vad det heter.
Kan vara mystspelen, kan vara "Thief" och det kan vara Moralous (stavning inkorrekt, men det var det bästa jag kunde stava)