2009-05-07, 20:00
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatismosen
Letar efter något spel angående 2 världskriget.
helst där man kan spela som ryss eller ngt :P
1st person gäller. Gärna historie enligt och så att man kanske kan förändra historien lite grann!

Red Orchestra är riktigt grymt och även verkligt, rekommenderas!
Citera
2009-05-07, 22:00
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Söker ett sportspel till PC, med bra onlineläge!
Tänkte dra igång en liga med polarna.
(vilken sport det rör sig om spelar mindre roll, vi gillar både fotboll och hockey)
Citera
2009-05-08, 01:05
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Söker ett sportspel till PC, med bra onlineläge!
Tänkte dra igång en liga med polarna.
(vilken sport det rör sig om spelar mindre roll, vi gillar både fotboll och hockey)

Madden? :P
Citera
2009-05-08, 05:56
Medlem
R.Stotzkys avatar
Jag sitter här med en ny dator (Phenom2 X4 940 @ 3GHz, 1GB HD4890, 4GB RAM) och vill ha tips på lite spel som är väldigt grafiskt krävande men gärna samtidigt kul. Jag har inte haft en bra dator på länge, så det är rätt kul att se vad den här klarar av.

Jag håller på att ladda ner Crysis-demot, jag har STALKER, Oblivion, Mirror's Edge och Fallout 3 installerat, men vad ska jag skaffa för att pressa datorn till max? GTA IV är beställt och borde komma på måndag, men vad annat?
Citera
2009-05-08, 08:08
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Jag sitter här med en ny dator (Phenom2 X4 940 @ 3GHz, 1GB HD4890, 4GB RAM) och vill ha tips på lite spel som är väldigt grafiskt krävande men gärna samtidigt kul. Jag har inte haft en bra dator på länge, så det är rätt kul att se vad den här klarar av.

Jag håller på att ladda ner Crysis-demot, jag har STALKER, Oblivion, Mirror's Edge och Fallout 3 installerat, men vad ska jag skaffa för att pressa datorn till max? GTA IV är beställt och borde komma på måndag, men vad annat?
Testa Mirror's Edge
Citera
2009-05-08, 09:22
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Testa Mirror's Edge
Som sagt:
Citat:
jag har STALKER, Oblivion, Mirror's Edge och Fallout 3 installerat
Citera
2009-05-08, 13:32
Medlem
Hallerludvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky

Gears of war kanske ? eller varför inte mass effect ?
Citera
2009-05-08, 13:59
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
Söker nytt rpg spel i stil med Mass Effect, Kotor 1/2, Neverwinter nights 2, fable och Witcher. ja ni förstår vad jag menar ett rpg, gärna ett nyare med relativt bra grafik..

bump
Citera
2009-05-08, 14:43
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallerludvig
Gears of war kanske ? eller varför inte mass effect ?
Bra förslag, har båda på gamla datorn, så varför inte?
Citera
2009-05-08, 15:23
Medlem
Hallerludvigs avatar
Jag skulle vilja ha ett litet puzzel spel, gärna nått som man kan spela på en halvtaskig laptop, ett riktigt "tänka-spel" som man tex kan ha på resor osv.
Citera
2009-05-08, 16:28
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallerludvig
Jag skulle vilja ha ett litet puzzel spel, gärna nått som man kan spela på en halvtaskig laptop, ett riktigt "tänka-spel" som man tex kan ha på resor osv.
Alla spel i The Incredible Machine-serien är riktigt bra.
Citera
2009-05-08, 18:02
Medlem
Jag söker Prince of Persia liknande spel, älskar även God of war på ps2. Vill dock helst ha pc-spel rekommendationer. Inga fps...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in