Letar efter något spel angående 2 världskriget.
helst där man kan spela som ryss eller ngt :P
1st person gäller. Gärna historie enligt och så att man kanske kan förändra historien lite grann!
Red Orchestra är riktigt grymt och även verkligt, rekommenderas!
Söker ett sportspel till PC, med bra onlineläge!
Tänkte dra igång en liga med polarna.
(vilken sport det rör sig om spelar mindre roll, vi gillar både fotboll och hockey)
Söker ett sportspel till PC, med bra onlineläge!
Tänkte dra igång en liga med polarna.
(vilken sport det rör sig om spelar mindre roll, vi gillar både fotboll och hockey)
Jag sitter här med en ny dator (Phenom2 X4 940 @ 3GHz, 1GB HD4890, 4GB RAM) och vill ha tips på lite spel som är väldigt grafiskt krävande men gärna samtidigt kul. Jag har inte haft en bra dator på länge, så det är rätt kul att se vad den här klarar av.
Jag håller på att ladda ner Crysis-demot, jag har STALKER, Oblivion, Mirror's Edge och Fallout 3 installerat, men vad ska jag skaffa för att pressa datorn till max? GTA IV är beställt och borde komma på måndag, men vad annat?
Jag sitter här med en ny dator (Phenom2 X4 940 @ 3GHz, 1GB HD4890, 4GB RAM) och vill ha tips på lite spel som är väldigt grafiskt krävande men gärna samtidigt kul. Jag har inte haft en bra dator på länge, så det är rätt kul att se vad den här klarar av.
Jag håller på att ladda ner Crysis-demot, jag har STALKER, Oblivion, Mirror's Edge och Fallout 3 installerat, men vad ska jag skaffa för att pressa datorn till max? GTA IV är beställt och borde komma på måndag, men vad annat?
Gears of war kanske ? eller varför inte mass effect ?
Söker nytt rpg spel i stil med Mass Effect, Kotor 1/2, Neverwinter nights 2, fable och Witcher. ja ni förstår vad jag menar ett rpg, gärna ett nyare med relativt bra grafik..
Jag skulle vilja ha ett litet puzzel spel, gärna nått som man kan spela på en halvtaskig laptop, ett riktigt "tänka-spel" som man tex kan ha på resor osv.
Jag skulle vilja ha ett litet puzzel spel, gärna nått som man kan spela på en halvtaskig laptop, ett riktigt "tänka-spel" som man tex kan ha på resor osv.
Alla spel i The Incredible Machine-serien är riktigt bra.