2010-10-16, 15:37
Medlem
sockbats avatar
Någon som vet något spel i stil med torchlight och diablo, som min polare och jag kan lana?
Citera
2010-10-16, 15:51
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageCB
Men vet du vart ja kan hitta Achtung die Kurve? När man googlar de så får man bara Zatacka

Nej, såvida du inte råkar känna någon med originalet så får du nog nöja dig med den nyare.

Citat:
Ursprungligen postat av sockbat
Någon som vet något spel i stil med torchlight och diablo, som min polare och jag kan lana?

Titan Quest
Citera
2010-10-16, 16:12
Medlem
Lieutenants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Söker efter ett bra rpg eller mmorpg utan månadskostnad. Spelet ska vara utan det evinnerliga gear samlandet som wow har, det får också vara lite svårare. Men helst lite wow aktig grafik

Vad sägs om Dungeons & dragons online ?. inte spelat det så mycket själv men det ser ganska liknande ut som wow.
Citera
2010-10-16, 16:23
Medlem
Jag söker något slags rymd spel! Jag vill att det ska vara singleplayer med en story och ungefär i stil som Freelancer, jag älskade verkligen Freelancer spelet, det är synd att jag inte har hittat något annat bara! Helst ganska nytt spel också.
Citera
2010-10-16, 16:29
Medlem
Letar även jag efter ett rymdspel, däremot vill jag att det ska vara något slags rymdkrig där man bestämmer över 1 stort battleship / 1 stor flotta och ränner runt och smiskar lite. Feta rymdstrider med allt såntdär ni kan tänka er, typ lite battlestar galactica
Citera
2010-10-16, 16:32
Medlem
sockbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varkeneller
Letar även jag efter ett rymdspel, däremot vill jag att det ska vara något slags rymdkrig där man bestämmer över 1 stort battleship / 1 stor flotta och ränner runt och smiskar lite. Feta rymdstrider med allt såntdär ni kan tänka er, typ lite battlestar galactica

Homeworld kanske lämpar sig för dig då.
Citera
2010-10-16, 16:41
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifloket
Jag söker något slags rymd spel! Jag vill att det ska vara singleplayer med en story och ungefär i stil som Freelancer, jag älskade verkligen Freelancer spelet, det är synd att jag inte har hittat något annat bara! Helst ganska nytt spel också.

Citat:
Ursprungligen postat av varkeneller

Pröva X³: Terran Conflict eller någon av dom andra X³ spelen.
Citera
2010-10-16, 19:27
Medlem
nahhs avatar
Har precis spelat igenom det nya medal of honor och gillade det skarpt, så letar nu efter liknade lir
Citera
2010-10-17, 14:19
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nahh
Har precis spelat igenom det nya medal of honor och gillade det skarpt
Det är du på avataren va?

Skämt åsido, prova Bad Company 2 eller något av Modern Warfare spelen.
Citera
2010-10-17, 15:39
Medlem
Jag skulle vilja ha ett spel där man på något sätt får para ihop olika typer av varelser och få dem till bättre, större och starkare gubbar. Närmaste liknande spel som jag kommer på till vad jag tänker är kanske Spore. Tips?
Citera
2010-10-17, 15:52
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Det är du på avataren va?

Skämt åsido, prova Bad Company 2 eller något av Modern Warfare spelen.

Eller så är man inte så mainstream, och skiter i MW2
BC2 dock, jävla bra grejer!
Citera
2010-10-17, 16:04
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_9
Jag skulle vilja ha ett spel där man på något sätt får para ihop olika typer av varelser och få dem till bättre, större och starkare gubbar. Närmaste liknande spel som jag kommer på till vad jag tänker är kanske Spore. Tips?

Impossible creatures kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in