2007-06-08, 13:25
Medlem
Tigerlols avatar
Tjena letar efter ett gammalt spel från 1997, det heter havets vargar och är en klassiker men hittar inte det. Är väldigt tacksam om någon vet var det finns.
Tack på förhand
Citera
2007-06-08, 15:02
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlol
Tjena letar efter ett gammalt spel från 1997, det heter havets vargar och är en klassiker men hittar inte det. Är väldigt tacksam om någon vet var det finns.
Tack på förhand
Det finns torrenter men utan seeds. Inte förvånande med tanke på vilket okänt spel det verkar vara. Skriv en "köpes" annons på någon annonseringssida (blocket) och se om någon nappar; Det skulle nog vara större chans att du finner spelet på det viset.
Citera
2007-06-08, 17:56
Medlem
Tigerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Det finns torrenter men utan seeds. Inte förvånande med tanke på vilket okänt spel det verkar vara. Skriv en "köpes" annons på någon annonseringssida (blocket) och se om någon nappar; Det skulle nog vara större chans att du finner spelet på det viset.

Kan du lägga ut en länk till torrenten så kan jag försöka att ladda ner det först, kan ju alltid whina lite inne på torrentern.

Det bryter mot regel 0.8, man får inte länka till torrenter

// Mod
Citera
2007-06-08, 18:24
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlol
Kan du lägga ut en länk till torrenten så kan jag försöka att ladda ner det först, kan ju alltid whina lite inne på torrentern.

Det vore som sagt att bryta mot reglerna.
Men den ligger på http://www.torrentspy.com
Citera
2007-06-09, 11:08
Medlem
Tigerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Det vore som sagt att bryta mot reglerna.
Men den ligger på http://www.torrentspy.com

Jag hittar inte det, sök ord på hemsidan?
Citera
2007-06-09, 12:09
Medlem
Jim Divines avatar
Dc då?
Citera
2007-06-09, 17:49
Medlem
Jag söker ett spel där man är jägare(tror jag i alla fall) som en kompis spelade en gång kommer dock inte ihåg vem det var. Jag tror att det är ett nytt eller åtminstonde ganska nytt spel. Kommer ihåg att han sköt en elefant. aja hoppas att någon kan lista ut vilket spel jag söker efter den här ganska kassa infon :P
Citera
2007-06-09, 17:52
Medlem
Pure Evils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Jag söker ett spel där man är jägare(tror jag i alla fall) som en kompis spelade en gång kommer dock inte ihåg vem det var. Jag tror att det är ett nytt eller åtminstonde ganska nytt spel. Kommer ihåg att han sköt en elefant. aja hoppas att någon kan lista ut vilket spel jag söker efter den här ganska kassa infon :P

Cabela´s Big Game Hunter?
Citera
2007-06-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pure Evil
Cabela´s Big Game Hunter?

Tack så mycket, sökte lite och hittade Cabelas African Safari så jag antar att det var det han spelade med tanke på elefanten :P
Citera
2007-06-09, 21:08
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Tack så mycket, sökte lite och hittade Cabelas African Safari så jag antar att det var det han spelade med tanke på elefanten :P

Elefanter finns med i den vanliga versionen med
Citera
2007-06-11, 13:04
Medlem
vongörans avatar
söker ett NES spel. handlade typ om någon gubbe i blå hatt som gick runt i en laburint, han hade 4 drycker som han kunde använda bla för att upptäcka hemligheter i ett rum och frysa objekt i rörelse. Posta gärna med bild

tack på förhand - vongöran
Citera
2007-06-11, 15:38
Medlem
Rob Gardes avatar
Solomon's Key?
http://z.about.com/d/nintendo/1/0/f/F/Solomonkey.jpg

Visserligen hade han grön hatt och några drycker minns jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in