2009-06-18, 05:25
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
"Jihad - No Islam Surrender." A game not suitable for infidels.

Haha ett grymt spel om du skall flyga till tex USA..
Citera
2009-06-18, 09:03
Medlem
guitar hero ds.

ROCK OUT! skriker man i gaten.

Var faktiskt rätt så roligt.
Citera
2009-06-18, 11:58
Moderator
MondoBizarros avatar
Infogade tråden ett spel att ha på flygplatsen.
/Mod

Citera
2009-06-18, 15:38
Medlem
Motorcykel spel

Jag undrar om någon känner till ett spel jag försöker hitta. Var populärt för ca 6 år sen typ och där man körde en MC cross i 2D o stuntade samtidigt som man skulle samla objekt (blommor?). Utvecklades av finländare om jag kommer ihåg rätt. Påminner mycket om det här spelet http://www.flasharcade.com/sports-games/play-4176/motorbike-game.html
Citera
2009-06-18, 15:40
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soundmaster
Jag undrar om någon känner till ett spel jag försöker hitta. Var populärt för ca 6 år sen typ och där man körde en MC cross i 2D o stuntade samtidigt som man skulle samla objekt (blommor?). Utvecklades av finländare om jag kommer ihåg rätt. Påminner mycket om det här spelet http://www.flasharcade.com/sports-games/play-4176/motorbike-game.html

Elasto mania?
http://www.elastomania.com/
Edit det är det. Fy fan vad jag är bra!
Citera
2009-06-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Elasto mania?
http://www.elastomania.com/
Edit det är det. Fy fan vad jag är bra!

Thanks mate!
Citera
2009-06-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fost
Jag söker ett gammalt spel från 90talet.
Jag spelade de på datorn (co-op) som liten. Du spelade som en trollkarl och gjorde små hål i marken med din trollstav, detta skyddade dig från riddarna som högg ner dig.
väldigt simpelt men de va sjukt skoj.
kommer inte ihåg så mycket annars

fick det på en skiva från en super gammal PC-för alla cd
bumpar denna
Citera
2009-06-19, 13:25
Medlem
Söker efter ett spel som har en lång story och är ruskigt roligt att spela.
Något i stil med Hidden and Dangerous/Mafia/H-L2/Star Wars-spelen.

You do the math.
Citera
2009-06-19, 23:07
Medlem
Korders avatar
Letar efter ett spel där man ska bygga upp en maffia eller något gäng som bedriver organiserad brottslighet. Inte helt olikt spelet Gangland.
Jag söker alltså inte efter ett specifikt spel, utan en typ av spel. Vore kul om någon kunde nämna några exempel, nya eller antika kvittar så länge de är spelvärda.
Citera
2009-06-19, 23:59
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Letar efter ett spel där man ska bygga upp en maffia eller något gäng som bedriver organiserad brottslighet. Inte helt olikt spelet Gangland.
Jag söker alltså inte efter ett specifikt spel, utan en typ av spel. Vore kul om någon kunde nämna några exempel, nya eller antika kvittar så länge de är spelvärda.

Godfather 1 samt 2. Nu är dessa inte alls särskilt lika Gangland men det är ändå det bästa tips jag kan komma på så här i all hast.
Citera
2009-06-20, 01:06
Medlem
Svensson181s avatar
Inte varit så insatt på sista tiden gällande nya spel. Vad finns det för bra spel som har kommit ut de senaste månaderna? Jag syftar främst på action (First shooter?) spel såsom, Cod etc.

Kikade runt på Fz men tyckte bara det var rörigt. Så några tips på spel till en xbox 360?
Citera
2009-06-20, 08:51
Medlem
piawws avatar
Söker ett gammalt spel som jag minns att jag spelade när jag var 4-5 år, alltså kring 94 nånting. Man var "Musse" som fyllde år och skulle bjuda in sina vänner till ett party. Man fick själv välja vilka man skulle bjuda, och sedan åkte en postbil runt i kvarteret och lämnade inbjudningar. Efter det fick man åka och handla och man fick välja hur mycket var och en av gästerna skulle få. Någon klocka som ringer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in