2007-06-05, 01:12
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
Vad hette spelet till Amiga där man spelade en baby som klubbade ner dinosaurier med en en överdimensionerad klubba?
Chuck Rock II - Son of Chuck?
Citera
2007-06-05, 17:29
Bannlyst
skjutspel

har precis köpt ny dator (windows vista) . och vill spela lite skojsiga spel. det var längesedan jag spelade spel så jag har ingen aning om vad som finns där ute.. jag söker just nu ett spel där man helt enkelt går runt och skjuter och bombar på allt som rör sig.. det är såå avkopplande .. och sen nåt roligt strategi spel också...
bara o tipsa på...
Citera
2007-06-05, 17:44
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian
har precis köpt ny dator (windows vista) . och vill spela lite skojsiga spel. det var längesedan jag spelade spel så jag har ingen aning om vad som finns där ute.. jag söker just nu ett spel där man helt enkelt går runt och skjuter och bombar på allt som rör sig.. det är såå avkopplande .. och sen nåt roligt strategi spel också...
bara o tipsa på...

S.T.A.L.K.E.R verkar ju lite småballt sådär. Med sprillans ny dator borde du kunna köra det.

Command & Conquer 3 är ju nyligen släppt också.
Citera
2007-06-05, 21:58
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian
bara o tipsa på...
Far Cry
Gothic 3
Oblivion
F.E.A.R.
Half-Life 2
[...]
Citera
2007-06-06, 12:58
Medlem
pixxx_s avatar
Sniper spel

Hej. Jag söker nåt spel som man typ ligger på tak / gräs / i bilar och skjuter tex. presidenter med sniper och så... Alltså, det ska vara mycket sniper skjutande! Det ska även vara i "nutid" vill inte att ni kommer med andra värdskriget spel och så .Bra grafik!

Ha det bra!
Citera
2007-06-06, 15:22
Medlem
Thaumatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixxx_
Hej. Jag söker nåt spel som man typ ligger på tak / gräs / i bilar och skjuter tex. presidenter med sniper och så... Alltså, det ska vara mycket sniper skjutande! Det ska även vara i "nutid" vill inte att ni kommer med andra värdskriget spel och så .Bra grafik!

Ha det bra!

JFK Reloaded ?
Citera
2007-06-06, 20:02
Medlem
pixxx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaumatine
JFK Reloaded ?
har tankat det idag. Och det sög. Man gjorde ju samma uppdrag hela tiden!
Citera
2007-06-06, 22:58
Medlem
Tigerlols avatar
Tjena letar efter ett gammalt spel från 1997, det heter havets vargar och är en klassiker men hittar inte det. Är väldigt tacksam om någon vet var det finns.
Tack på förhand
Citera
2007-06-06, 23:12
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixxx_
har tankat det idag. Och det sög. Man gjorde ju samma uppdrag hela tiden!
Tyvärr lär det vara det närmaste du kommer komma. Hitman kanske också funkar. Har för mig att man skulle använda sig av sniper i något(första?) uppdrag.
Citera
2007-06-06, 23:27
Medlem
Thaumatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Tyvärr lär det vara det närmaste du kommer komma. Hitman kanske också funkar. Har för mig att man skulle använda sig av sniper i något(första?) uppdrag.

Ja i det första spelet, uppdraget när man ska skjuta några yakuzamedlemar eller något. Sen har vi ju Sniper Elite om han söker renodlat sniperspel men då får han stå ut med WW2miljön.
Citera
2007-06-06, 23:37
Medlem
pixxx_s avatar
Citat:
Ja i det första spelet, uppdraget när man ska skjuta några yakuzamedlemar eller något. Sen har vi ju Sniper Elite om han söker renodlat sniperspel men då får han stå ut med WW2miljön.

Har tankat Marine.Sharpshooter.3-AVENGED nu ikväll och det föll mig rätt i smak :
Citera
2007-06-07, 00:05
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Tänkte också tipsa om Sniper Elite som är ett härligt spel, men det var ju just i WW2-milö.

Citat:
Har tankat Marine.Sharpshooter.3-AVENGED nu ikväll och det föll mig rätt i smak

Härligt, det kanske man ska ta och kolla in.
http://www.youtube.com/watch?v=Hyew6-VG6LQ

Det ser dock ut lite som Delta Forcespelen minus voxelgrafiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in