2007-06-28, 12:07
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthful Dj
Söker ett sniper spel om det finns nått? har för mig att det skulle finnas någe som hette sniper men e inte riktigt säker.

Sniper Elite, dock är det ganska värdelöst
Citera
2007-06-28, 23:05
Medlem
Jag vill ha tips på äventyrsspel till ps2! Inte som Final fantasy och liknanade när man slåss och har sig. Utan som Monkey island och Simon the sorcerer där man ska samla saker och klura ut saker.
Citera
2007-06-29, 09:25
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappakeno
Jag vill ha tips på äventyrsspel till ps2! Inte som Final fantasy och liknanade när man slåss och har sig. Utan som Monkey island och Simon the sorcerer där man ska samla saker och klura ut saker.
Jag tror Syberia finns till PS2.
Citera
2007-06-30, 02:05
Medlem
TomBakers avatar
Arkad-riddarspel?

Spelade ett arkadspel en gång för länge sedan på charter. Har för mig att det var ett spel där man gick från vänster till höger och man döda riddare och dyl - det utspelades i en medeltida miljö. VAD heter det?
Citera
2007-06-30, 02:18
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Jag tror Syberia finns till PS2.

Även Broken Sword
Citera
2007-06-30, 02:43
Medlem
h0h0s avatar
söker ett xbox spel som va som många små spel, där man i ett av spelen skulle putta ner varandra från ett stort isflak någon som vet vilket spel jag menar???
Citera
2007-06-30, 03:09
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0h0
söker ett xbox spel som va som många små spel, där man i ett av spelen skulle putta ner varandra från ett stort isflak någon som vet vilket spel jag menar???

Fuzion Frenzy kanske? Det är väl det enda med massa minigames jag kan komma på till xbox på rak arm.
Citera
2007-06-30, 03:22
Medlem
Protagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker
Spelade ett arkadspel en gång för länge sedan på charter. Har för mig att det var ett spel där man gick från vänster till höger och man döda riddare och dyl - det utspelades i en medeltida miljö. VAD heter det?

Dungeons & Dragons: Shadow over Mystara ?
Citera
2007-06-30, 14:50
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Det där kan ju vara vad fan som helst men jag gissar på Knights of the Round bara för att jag spelade det på en charterresa för en jävla massa år sedan.
Citera
2007-06-30, 15:13
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Golden Axe?
Citera
2007-06-30, 18:54
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
va finns det för roliga racingspel egentligen bortsett NFS-serien och Carmageddon-serien ?

och till pc skall det va.

puff
Citera
2007-07-01, 01:29
Medlem
Tuppen Gunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0h0
Kung Fu Chaos!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in