2007-09-16, 11:24
Medlem
P.Gs avatar
Här är ett par klipp från Cyberia: http://youtube.com/watch?v=JoL2j6dgc5Q
http://youtube.com/watch?v=9hqIw4syCwI&mode=related&search=
Citera
2007-09-16, 12:51
Medlem
INFPs avatar
Kan säga att det spelet inte är Cyberia dock vill jag säga en annan grej...

WOOHOO!

Cyberia var så himla likt i hela spelkonceptet så jag gogglade lite efter spel som liknade cyberia och tada, det är Alien Odyssey jag var ute efter

http://www.the-underdogs.info/game.php?id=3539

Tackar för hjälpen! Nu kan man sova gott.
Citera
2007-09-16, 17:44
Medlem
WSEs avatar
Söker ett spel till Dreamcast som var med på den första demoskivan. Ett futuristiskt spel med svävande skateboards. Vet någon vad det heter?
Citera
2007-09-16, 18:02
Medlem
INFPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Söker ett spel till Dreamcast som var med på den första demoskivan. Ett futuristiskt spel med svävande skateboards. Vet någon vad det heter?

Efter en snabb sökning så dyker Trickstyle upp.

http://dreamcast.ign.com/objects/011/011333.html
Citera
2007-09-16, 20:18
Medlem
Söker spel där man sköter den strategiska bombningen av axelmakterna under ww2. Till C64 fanns USAAF och nu undrar jag om det finns något modernare
Citera
2007-09-16, 20:47
Medlem
Ruggieros avatar
Tja!

Jag kan bara inte komma på vad spelet jag tänker på heter, jag ska göra så gott jag kan för att förklara.

Det är ett krigsspel. Man är med i ett team som skickas ut på olika uppdrag. Jag har för mig att när jag läste om det så kan man dö av 1-2 skott vilket är något ovanligt.

Det är varken Battle Field eller Delta Force.

Kom igen nu, någon där ute vet

PC-spel, men finns även till xbox och kanske PS2..
Citera
2007-09-16, 20:57
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggiero
Tja!

Jag kan bara inte komma på vad spelet jag tänker på heter, jag ska göra så gott jag kan för att förklara.

Det är ett krigsspel. Man är med i ett team som skickas ut på olika uppdrag. Jag har för mig att när jag läste om det så kan man dö av 1-2 skott vilket är något ovanligt.

FPS antar jag men det är bra om du anger sådant och om någon ska kunna komma med förslag så måste du specificera vilket tidsepok spelet utspelar sig under och ungefär när det kom ut. Delta Force kom 98 och Battle Field 2002 så det är rätt stor skillnad bara mellan dem.
Citera
2007-09-16, 21:02
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Söker ett underhållande co-op spel att fördriva den tid jag har över, inte för mycket tänka utan mer sammarbeta på en enklare nivå.
Citera
2007-09-16, 21:07
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggiero
Tja!

Kan det vara Operation Flashpoint?
Citera
2007-09-16, 22:16
Medlem
Ruggieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
FPS antar jag men det är bra om du anger sådant och om någon ska kunna komma med förslag så måste du specificera vilket tidsepok spelet utspelar sig under och ungefär när det kom ut. Delta Force kom 98 och Battle Field 2002 så det är rätt stor skillnad bara mellan dem.

Ja, sorry, skulle angett lite mer. Japp, FPS handlar det om. Inte Operation Flashpoint tyvärr. Jag är inte hundra på året, det har kommit 2-3 i samma spelserie tror jag. 2002-2004, något sådant. Jag får leta vidare..
Citera
2007-09-17, 17:55
Medlem
DeLarzas avatar
Någon som kan tipsa om ett BRA samuraispel till Playstation 2?
Citera
2007-09-17, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeLarza
Någon som kan tipsa om ett BRA samuraispel till Playstation 2?

Samurai Warriors 2 är nämnvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in