2007-12-30, 18:00
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppen
hehe jo iof:P men ja har 360:/:P

Guitar hero är ju alltid kul för tjejer
Citera
2007-12-30, 18:11
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppen
jag skulle vilja ha exempel på spel som tjejer som inte spelar tv spel skulle kunna tycka om

Min flickvän älskar Star Wars - Knights of the old republic. Grymt bra story, inte svårt alls (man kan göra allt i sitt eget tempo och spara precis när man vill) och tydligen är Carth het enligt henne
Citera
2007-12-30, 19:31
Medlem
Tebos avatar
Jag har hört att Portal ska gå hem hos folk som inte spelar i vanliga fall. Dock inga egna erfarenheter av det.
Citera
2007-12-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Min flickvän älskar Star Wars - Knights of the old republic. Grymt bra story, inte svårt alls (man kan göra allt i sitt eget tempo och spara precis när man vill) och tydligen är Carth het enligt henne

haha okej:P
Citera
2007-12-31, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salomz
Söker gangsterspel kort och gott, helst i tredjeperson, har betat av GTA-serien, Mafia, Scarface, Total Overdose, Made Man, 25 to Life kanske något mer.. undrar helt enkelt om det finns fler bra i gernen (stavning?) ?

Gudfadern?
Citera
2007-12-31, 13:00
Medlem
Sic_s avatar
Tjejen är lite förtjust i Mario och inhandlade just ett Ps2. Så jag undrar om det finns något liknande spel till playstation?
Citera
2007-12-31, 13:19
Medlem
Russinkungens avatar
Har nästan spelat klart "Sinking Island", ett spel som tilltalade mig. En klassisk mordgåta och snygga miljöer. Min fråga är, finns det liknande spel? Upplägget är att man går runt och samlar bevis och förhör folk ungefär..
Citera
2007-12-31, 16:19
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Har nästan spelat klart "Sinking Island", ett spel som tilltalade mig. En klassisk mordgåta och snygga miljöer. Min fråga är, finns det liknande spel? Upplägget är att man går runt och samlar bevis och förhör folk ungefär..

Det finns ett svartvitt spel: The case of the crab tror jag det heter. Riktigt mysigt humoristiskt klurspel där man ikläder sig rollen som detektiv, är lite osäker på namnet dock.

Och det bästa: Det är gratis!
Citera
2007-12-31, 17:41
Medlem
hLbks avatar
Söker ett strategi spel liknande Age of empires 2, fast nyare.
Citera
2007-12-31, 17:44
Medlem
Age of Empires 3 kanske?
Citera
2008-01-01, 16:08
Medlem
Playstation 2 spel till 11-åring

--------------------------------------------------------------------------------

Hello!

Min 11 åriga dotter önska sig "Playstation 2 spel" i julklapp. Har ingen aning om vad man köper.

Såg på Tradera att man kan köpa äldre spel för i princip ingenting. Vilka spel kan passa?

Tips på både nya och äldre spel mottages tacksamt.
Citera
2008-01-01, 18:22
Medlem
Pentanistens avatar
Söker ett strategispel som involverar både krig och uppbyggnad av "stad/bas". Spel jag inte tänker lira igen p.g.a överspelande:

Red Alert 2 Yuri's Revenge
Age of Empires II/III
The Settlers: Rise of an Empire
Warcraft III Frozen Throne

Förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in