jag skulle vilja ha exempel på spel som tjejer som inte spelar tv spel skulle kunna tycka om
Min flickvän älskar Star Wars - Knights of the old republic. Grymt bra story, inte svårt alls (man kan göra allt i sitt eget tempo och spara precis när man vill) och tydligen är Carth het enligt henne
Min flickvän älskar Star Wars - Knights of the old republic. Grymt bra story, inte svårt alls (man kan göra allt i sitt eget tempo och spara precis när man vill) och tydligen är Carth het enligt henne
Söker gangsterspel kort och gott, helst i tredjeperson, har betat av GTA-serien, Mafia, Scarface, Total Overdose, Made Man, 25 to Life kanske något mer.. undrar helt enkelt om det finns fler bra i gernen (stavning?) ?
Har nästan spelat klart "Sinking Island", ett spel som tilltalade mig. En klassisk mordgåta och snygga miljöer. Min fråga är, finns det liknande spel? Upplägget är att man går runt och samlar bevis och förhör folk ungefär..
Har nästan spelat klart "Sinking Island", ett spel som tilltalade mig. En klassisk mordgåta och snygga miljöer. Min fråga är, finns det liknande spel? Upplägget är att man går runt och samlar bevis och förhör folk ungefär..
Det finns ett svartvitt spel: The case of the crab tror jag det heter. Riktigt mysigt humoristiskt klurspel där man ikläder sig rollen som detektiv, är lite osäker på namnet dock.