2007-06-19, 18:33
Medlem
RaxXzs avatar
Söker ett spel där man kunde göra sina egna filmer typ kortfilmer kunde göra med en bäbis osv :S Länge sen jag spelade det så menmen ;P
Citera
2007-06-19, 18:38
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
Söker ett spel där man kunde göra sina egna filmer typ kortfilmer kunde göra med en bäbis osv :S Länge sen jag spelade det så menmen ;P
The Movies?
Citera
2007-06-19, 18:45
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
The Movies?

kan mycket väl vara det men jag har för mig att det spelet jag tänker på är typ 7-10 år gammalt
Citera
2007-06-19, 18:51
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
kan mycket väl vara det men jag har för mig att det spelet jag tänker på är typ 7-10 år gammalt

Hur var stilen? Var det tecknat, hur såg det ut - var det svenskt?
Citera
2007-06-19, 21:08
Medlem
Tackar för tipsen på hur man får hem spel , NBA 2k7 var roligt

Men... tar gärna tips på bästa Tennis-spelet till ps2.
Citera
2007-06-19, 22:29
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Tackar för tipsen på hur man får hem spel , NBA 2k7 var roligt

Men... tar gärna tips på bästa Tennis-spelet till ps2.

Top Spin var riktigt kul till xbox i alla fall. Tror det finns till PS2 också.
Citera
2007-06-20, 00:56
Medlem
Sic_s avatar
Söker ett spel som jag spelade för x antal år sedan. Kommer inte ihåg mycket men det var väl att man var i något landskap, var även massa stora kryp där á la Starship Troopers. Man hade även jetpack så man kunde flyga till andra "öar" och ramlade man ner var det bottenlöst.. Var nog lite som vulkaner på dom olika öarna också, men jag kan missta mig. Som sagt så är det iaf minst 5-6 år gammalt.

Hoppas någon kommer på, hade varit skoj att testa igen
Citera
2007-06-20, 06:05
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Hur var stilen? Var det tecknat, hur såg det ut - var det svenskt?

hmm det var inte riktigt tecknat o vet itne om det var svenskt det var typ 3d stil på det som var as bra för den tiden :P
Citera
2007-06-20, 11:22
Medlem
Kharazuloths avatar
Jag försöker komma namnet på ett spel, i spelet skulle man driva en pizzeria. Man kunde göra sina egna pizzor och man kunde anställa pizzabagare, sen kunde man också bomba, gasa eller släppa ut råttor i konkurenternas pizzerior. Någon vet något?

Edit: Hittade, Pizza Tycoon hette det.
Citera
2007-06-20, 22:07
Medlem
MyZt|pettsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
Söker ett spel som jag spelade för x antal år sedan. Kommer inte ihåg mycket men det var väl att man var i något landskap, var även massa stora kryp där á la Starship Troopers. Man hade även jetpack så man kunde flyga till andra "öar" och ramlade man ner var det bottenlöst.. Var nog lite som vulkaner på dom olika öarna också, men jag kan missta mig. Som sagt så är det iaf minst 5-6 år gammalt.

Hoppas någon kommer på, hade varit skoj att testa igen
Outcast
GIANTS
Kanske inte men..
Citera
2007-06-21, 01:07
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyZt
Outcast
GIANTS
Kanske inte men..

Nope, inget utav dom.. Men tack iaf

Var nog lite mer halo style på dräkterna.. eller så har jag själv klippt in dom dräkterna i mitt minne..

Förväntar mig inte mycket men men
Citera
2007-06-21, 22:22
Medlem
Buttersss avatar
Kom ihåg när jag var mindre så lirade jag ett super gammalt spel, det var i 3d och man styrde en bil.. och allting var blått med en svart bakgrund.. fast det var i 3d, typ transparent blått.. måste få tag i det , någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in