2010-05-15, 10:46
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
Det har jag aldrig hört någonting om så jag kan varken säga emot eller hålla med om det.
Tror att skaparna av Tugbot redovisade bottet i en tråd på otfans eller nått sådant, minns jag rätt så stod de att de skulle gå med Tibiabot när det är klart.

Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Att folk fortfarande lirar Tibia är ett mysterium för mig. Att folk dessutom fuskar är ett ännu större mysterium.
Lika mycket mysterium för mig att flera miljoner fortfarande spelar WoW
Citera
2010-05-15, 10:57
Medlem
Jag är lite insatt i OT, så jag kan säga:
-TUGbot skapades Darkstar (http://tibiaug.com/showthread.php?t=7549), han är en kille på TibiaUG, därav namnet TUGbot (=Tibia underground bot).
-Elfbot, tibiabot, ghostbot skapades av LordofWar.
-Ghostbot är den bot man är säkrast med eftersom den inte skickar packets, utan riktiga keystrokes, men tyvär finns inte cavebot till den ÄN (http://ghostbot.tibiabot.com/).

Att Cipsoft skulle skapa bots är den dummaste hypotesen jag hört. Jag har bottat mig 2 characters lvl 62 och 54 (har tagit en paus för tillfället), och inte blivit bannad en enda gång.
Citera
2010-05-15, 11:09
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellesh

Att Cipsoft skulle skapa bots är den dummaste hypotesen jag hört. Jag har bottat mig 2 characters lvl 62 och 54 (har tagit en paus för tillfället), och inte blivit bannad en enda gång.
Hur längesen var detta då? De kan ju inte heller banna alla, de är inte deras detection tool kapabel till som det ser ut nu, sen beror det ju också på vilket fusk du använt.

Har du läst teorin? Riktigt intressant om man frågar mig.
Citera
2010-05-15, 15:26
Medlem
Hur går det?
Senast redigerad av Armyofpeasants 2010-05-15 kl. 15:43.
Citera
2010-05-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Tror att skaparna av Tugbot redovisade bottet i en tråd på otfans eller nått sådant, minns jag rätt så stod de att de skulle gå med Tibiabot när det är klart.

Lika mycket mysterium för mig att flera miljoner fortfarande spelar WoW

Kan inte uttala mig om WOW då jag aldrig lirat det med att botta på tibia är ju lika meningslöst som att ha på Godmode på Quake eller nått. Kul i ca 30 sekunder och sen kör man MS Röj för det är mer utmaning.

Enda fusket jag använde när jag luirade var lighthack. Orka torches eller magic ligthwands! Sen fixade ju CIP ett eget lighthack iallafall.
Citera
2010-05-17, 12:28
Medlem
Nu börjar vi lira på Galana igen! Bara att ni börjar med oss om ni vill

Nick: Frank Doomwind
Citera
2010-05-18, 09:28
Medlem
Jag tror att man blir tagen ganska lätt nu för tiden, de flesta som blir bannade säljer sina tibia accounts för billigt.
Citera
2010-05-18, 09:32
Medlem
om någon vill bjuda in mig till en guild på Obsidia så pm mig här =) lvl 56 knight med skill 91.90 atm!
Citera
2010-05-18, 09:34
Medlem
det brukar inte ta mer än 24h, och jag tror man torskar på cavebot men inte auto heal osv. enligt blackd så är det så iaf.
Citera
2010-05-18, 16:36
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Nu börjar vi lira på Galana igen! Bara att ni börjar med oss om ni vill

Nick: Frank Doomwind
fan hände med xerena?

helvete vad sugen jag är haha.. vad kostar transfer?
Citera
2010-05-18, 17:08
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belgrath
det brukar inte ta mer än 24h, och jag tror man torskar på cavebot men inte auto heal osv. enligt blackd så är det så iaf.
Fel! Inte bara cavebot, du åker fast på all form av fusk.
Citera
2010-05-24, 00:55
Medlem
Ska kolla in Tugbot. Vore skönt att ha en knigge som bottar frost giants medan man sitter och pluggar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in