2009-06-20, 20:20
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIuemagic
Haha och du tycker så varför?
ni irriterar mig nåt otroligt
Citera
2009-06-20, 20:42
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
ni irriterar mig nåt otroligt

Ja detta måste ha varit otroligt jobbigt att läsa: "Hehe, håller med. Har börjat spela på Azura igen, lvl 27 nu. Hur går det för dig på Selena?"
Citera
2009-06-20, 22:12
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ja detta måste ha varit otroligt jobbigt att läsa: "Hehe, håller med. Har börjat spela på Azura igen, lvl 27 nu. Hur går det för dig på Selena?"

nej? var ju att han kallade oss grisar när han sög balle själv
Citera
2009-06-20, 23:52
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
nej? var ju att han kallade oss grisar när han sög balle själv

Yeah som sagt, han. Vad har jag gjort som fått dig så irriterad?
Citera
2009-06-20, 23:58
Medlem
Niths avatar
Citat:
Yeah som sagt, han. Vad har jag gjort som fått dig så irriterad?
du höll med han
Citera
2009-06-21, 01:22
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
du höll med han

Hälften av guilden var rasister
Citera
2009-06-21, 03:04
Medlem
Wevons avatar
BIuemagic har en poäng. Det jävla beteendet Fritzl Schnitzel hade var så sjukt omoget och det skrek P15 över det.
Citera
2009-06-21, 03:28
Medlem
folioboys avatar
japp självklart skriker det p15 om den som blir utsatt 3 personer gaddar ihop sig emot en individ för att helt enkelt ruinera allt han har byggt upp! ni andra som är kvar hoppas ni antingen slutar eller helt enkelt byter guild!

Ganska roligt ändå att se vad en ett fåtal personer kan få ett utvalt offer att framstå som
men men som sagt blir man kallad för tjallare så per automatik så blir jag en tjallare nith istället för att hitta en syndabok varför inte bara erkänna det hela? du ställer till med mer bekymmer än du förhindrar varken maori eller kamikazi hade fått några loggar eller tips om vart ni kan hittas när ni bottar !

Men det var faktiskt riktigt roligt :P börjar med att det är en stängd ventrilo server som enbart dom utvalda guild medlemmarna hade tillgång till sen blev det helt plötsligt en publik server som det redan var ett 30 tal personer inne på förstår inte dock hur ni tänker "fritzl var inne för 5minuter sedan men inte nu så det är han som tjallar!" vattentätt eller hur? men jag blir faktiskt förvånad över att jag ens gick med på det ifrån första början då det faktiskt är flashback vi pratar om här folk som lever på döda spädbarn och älskar att bringa andra människor bekymmer och besvär

men kan åtminstone säga att frank var riktigt schysst även om nith tycker han är en noob...
00:22 Nithindrul [46]: haha frank är en jävla noob.

så en slutstats:
som många sagt tidigare ingame ett sånt här projekt kommer inte lyckas med flashbackare
Citera
2009-06-21, 03:36
Medlem
Wevons avatar
Jag har ingen aning om vad som hänt in-game då jag inte haft tid att spela men jag syftade endast på de flesta omogna och rasistiska uttalanden du hade.
Citera
2009-06-21, 03:43
Medlem
folioboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wevon
Jag har ingen aning om vad som hänt in-game då jag inte haft tid att spela men jag syftade endast på de flesta omogna och rasistiska uttalanden du hade.
nith gjorde galen woligan förbannad då folk krävde hjälp hela tiden och han fick ingen lugn och ro när woligan ville låna 5k utav nith så klämde han ur sig något svammel...som han har gjort i denna tråden...så galen woligan blev galen...och gick i krig emot oss men det har visat sig nu att galen woligan och nith är rl så nith sitter och spoilar vad dom planerar att köra emot woligan för att sedan skylla på mig då jag betalade woligan att inte döda mig...men men som ni kanske har märkt så har inte nith alla indianer i tältet...
nith hewwrus och togous eller något går ihop och skyller på mig resten kan du läsa ovanför
och omogen? rasist? humor humor humor...dock förvånar det mig att du förväntar dig något annav av flashback
Citera
2009-06-21, 04:33
Medlem
Wevons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
nith gjorde galen woligan förbannad då folk krävde hjälp hela tiden och han fick ingen lugn och ro när woligan ville låna 5k utav nith så klämde han ur sig något svammel...som han har gjort i denna tråden...så galen woligan blev galen...och gick i krig emot oss men det har visat sig nu att galen woligan och nith är rl så nith sitter och spoilar vad dom planerar att köra emot woligan för att sedan skylla på mig då jag betalade woligan att inte döda mig...men men som ni kanske har märkt så har inte nith alla indianer i tältet...
nith hewwrus och togous eller något går ihop och skyller på mig resten kan du läsa ovanför
och omogen? rasist? humor humor humor...dock förvånar det mig att du förväntar dig något annav av flashback

Orka. Palla att folk inte bara kan köra på utan att sånt här händer.

Nä, jag borde väl inte förvänta mig nåt. Visst fan är det roligt kanske första och andra gången men det går lätt lite överstyr och vid vissa tillfällen så gjorde de det.
Citera
2009-06-21, 15:25
Medlem
Niths avatar
Fritzl, du fattar ju fortfarande inte.
Vi har klargjort det hela in game men ändock fortsätter du och woligan bete er som jävla p12or.

Och jag har redan snackat med både kamikaze och maori så du kan ta mig fan hålla käften om det - inga problem finns och kommer inte finnas ditt jävla spån

OCH ÄN EN GÅNG. Jag och woligan bor i samma stad men vi känner inte varandra din jävla nöt som jag har klargjort mer än tio gånger nu.

Och VADFAN snackar du om 5k för?! Jag har lånat ut 30k, frank har lånat ut 30k till woligan, hewwrus "lånade" ut sin lootbag som skulle säljas.
haha, tror du inte vi blir snea när han blåser oss eller? vadå ska vi stå med öppna armar och ta emot han efter det? betett sig som ett jävla svin och varit allmänt kaxig.

Och du, du är ta mig fan helt bakom flötet. Har klargjort vad fan det var som hände i venten och du blånekar hela skitet.
Och inte blir det bättre av att du smutskastar oss Så fort vi började prata om det hela spottade du ut både det ena och det andra.

Väx upp era jävla töntar..

Och biuemagic / blue magic (?) tål att alla inte tycker som dig, och det var inte så jävla illa som du vill få det till.

Herregud, klart som fan det är skönt att slippa er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in