2006-07-13, 12:53
Medlem
Hemlige Mannens avatar
Borde inte denna tråd flyttas?
Citera
2006-07-13, 13:13
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mannen
Borde inte denna tråd flyttas?

Kanske, men vart?
Citera
2006-07-13, 18:57
Medlem
nudieses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Kanske, men vart?

Warez & P2P kanske är rimligt?
Citera
2006-07-13, 19:42
Medlem
t0bis avatar
Citat:
Kanske, men vart?
Fattar inte att du har mage att komma hit och be om hjälp när du vägrar hjälpa andra!
Citera
2006-07-14, 03:08
Medlem
Kan stoltsera med att jag har designat sidan till TibiaBot (http://www.Tibiabot.com), samt kodat hemsidan och kan enkelt få nycklar till TibiaBot

Dessutom, det är inte så lätt att cracka det, men lyckas du/ni, så säg gärna hur ni gjorde
Citera
2006-07-14, 14:43
Medlem
Infernals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickylicious
Kan stoltsera med att jag har designat sidan till TibiaBot (http://www.Tibiabot.com), samt kodat hemsidan och kan enkelt få nycklar till TibiaBot

Dessutom, det är inte så lätt att cracka det, men lyckas du/ni, så säg gärna hur ni gjorde

Lägg ut några nycklar här då? (pma)?
Citera
2006-07-14, 19:17
Medlem
faellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickylicious

Hah i mitt tyska anus att du har designat och kodat hemsidan...

slut o ljug xD
Citera
2006-07-14, 19:18
Medlem
faellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernal
Lägg ut några nycklar här då? (pma)?

För att få en nyckel så måste du ge honom en Hardware key..
den finner du innuti tibiabot NG trial versionen och när du registrerar en nyckel så gör den en serial efter din hardware key.
Citera
2006-07-14, 21:30
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudiese
Warez & P2P kanske är rimligt?

Varför det? Om du bläddrar bak lite så ser du att det inte var ngn release eller liknande jag sökte, utan bara ett sett att komma runt betalningen. Ingen moderator har heller valt att flytta tråden så jag antar helt enkelt att den passar här.
Citera
2006-07-14, 21:32
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0bi
Fattar inte att du har mage att komma hit och be om hjälp när du vägrar hjälpa andra!

Du kan suga min k*k
Citera
2006-07-14, 22:47
Medlem
nudieses avatar
Citat:
Varför det? Om du bläddrar bak lite så ser du att det inte var ngn release eller liknande jag sökte, utan bara ett sett att komma runt betalningen. Ingen moderator har heller valt att flytta tråden så jag antar helt enkelt att den passar här.
Ja, du skrev
Citat:
Självklart vill jag försöka undvika betalning och söker därför tips på hur man kommer förbi registrering eller på ngt sett generar fram ett serienummer till programmet.
Om inte det har med Warez & P2P att göra i brist på ett separat crack och serial-forum vet jag inte vad.
Hade du däremot ställt en specifik fråga som hade att göra med reverse engineering och haft med nån stub av din kod hade jag kunnat gå med på det.

Dessutom finns det en sticky:
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Visst får man ställa frågor - och ibland får man svar.

Problemet är att det är allt för många som förväntar sig att hitta färdiga lösningar här.

Om man vill få respons på ett forum där folk av egen fri vilja svarar (dvs inget supportforum) - så är det bäst att berätta i detalj:

* Hur man har tänkt
* Vilket språk / utvecklingsmiljö / operativsystem man använder
* Eventuell databas

Och för att få riktigt bra respons - så kan man posta den delen av koden som man har gjort.

Då ser folk dels att man har försökt själv, dels kan man lättare hitta en lösning som faktiskt kan hjälpa den som frågar att bli en bättre programmerare.

Därför tycker jag att denna tråd passar bättre i Warez & P2P.
Citera
2006-07-14, 22:54
Medlem
nudieses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faellman
Hah i mitt tyska anus att du har designat och kodat hemsidan...
slut o ljug xD
Varför skulle han inte kunnat göra det? Vad var det för speciellt med den? Vilken osnuten fjortonåring med dator och en haxxored version av Photoshop kan ju göra samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in