2012-09-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCLundgren
Å fan. Hade ingen aning att någon blivit bannad från Facebook på grund av att ha addad för många. Förstår absolut inte varför det skulle finnas en sådan begränsning så jag tycker i så fall att Facebook kan lägga av med sådant trams.
Jag anser att du inte ska behöva bli bannad för att du addad brudar eller vilka personer som helst. Tyvärr kan jag inte ge något svar på om man verkligen kan bli bannad för att man har addad för många.

+1! bor man i sverige måste det ju utnyttjas haha nä men tror jag kan adda lungt och om några inte accar så kan de fan inte banna mig eller? riktigt svinigt isåfall..
Citera
2012-10-01, 21:17
Medlem
Mango123456s avatar
Är det bara jag eller laggar Facebok något ofantligt mycket på sistone? Dvs. sidan laddar segt, chatten har problem att skicka meddelanden osv. Mitt internet fungerar fint på alla hemsidor utom just Facebook på senaste tiden
Citera
2012-10-02, 09:16
Medlem
Fyllefittas avatar
Lyssnade på Thevoice nyss och då berätta dem om att facebook varnat för nån ändring som dom ska göra där dem publicerar dina privata meddelanden från 2007 och uppåt(?), dem sa även också om du lyssnar nu så gå till din dator/telefon och ta bort de om du inte vill att folk ska ha möjlighet att läsa dina privata meddelanden
Tyckte f.ö de lät jätte konstigt men tänkte kolla om det är nån som vet nå mer om detta?
Citera
2012-10-02, 09:23
Medlem
Fyllefittas avatar
Facebook publicerar dina privata meddelanden på din tidslinje?

Lyssnade på Thevoice nyss och då berätta dem om att facebook varnat för nån ändring som dom ska göra där dem publicerar dina privata meddelanden från 2007 och uppåt(?), dem sa även också om du lyssnar nu så gå till din dator/telefon och ta bort de om du inte vill att folk ska ha möjlighet att läsa dina privata meddelanden
Tyckte f.ö de lät jätte konstigt men tänkte kolla om det är nån som vet nå mer om detta?
Citera
2012-10-02, 09:30
Medlem
The Crashs avatar
Update: Facebook Confirms No Private Messages Appearing On Timeline. They’re Old Wall Posts.

Facebook is not leaking your private messages – though you once did

Citat:
A small number of users raised concerns after what they mistakenly believed to be private messages appeared on their Timeline. Our engineers investigated these reports and found that the messages were older wall posts that had always been visible on the users' profile pages. Facebook is satisfied that there has been no breach of user privacy.

Tycker The Voice ska kolla upp sina källor innan dom börjar sprida skitsnack.
Citera
2012-10-02, 09:31
Medlem
Fyllefittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Update: Facebook Confirms No Private Messages Appearing On Timeline. They’re Old Wall Posts.

Facebook is not leaking your private messages – though you once did

Tycker The Voice ska kolla upp sina källor innan dom börjar sprida skitsnack.
ahhh skönt att få veta, .
btw du har 9 999 skrivna inlägg, gz
Citera
2012-10-02, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefitta

Hahaha, då kommer de få lägga upp över 60000 privat meddelanden om inte mer
Citera
2012-10-02, 17:24
Medlem
Skohornets avatar
Hur avtaggar man sig själv från bilder numera? Går ibland om jag håller över mitt namn på bilden (typ på 10% av alla bilder). FAQn på sidan var ju sådär lagom hjälpsam.. verkade som att jag behövde reporta nån slags abuse/harass för att avtagga mig själv numer lol
Citera
2012-10-02, 19:39
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Hur avtaggar man sig själv från bilder numera? Går ibland om jag håller över mitt namn på bilden (typ på 10% av alla bilder). FAQn på sidan var ju sådär lagom hjälpsam.. verkade som att jag behövde reporta nån slags abuse/harass för att avtagga mig själv numer lol

Mjo det är så det funkar nu för tiden verkar det som
Citera
2012-10-02, 21:30
Medlem
Tjena!

Har iaf problem med min facebook, vet inte om det är någon bugg eller inställning.
Men om någon vän t.ex kommenterar eller gillar en bild så kommer det upp en notification om att den vännen har gjort det. Men när jag väl förstöker få upp kommentaren så kan jag inte se den på bilden, och gillningarna syns inte.
Dock så kan de komma upp efter flera dagar, men det är något som är fel iaf..

/ Waited
Citera
2012-10-03, 02:13
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet

Om du har en bild uppe där du är taggad så kan du välja "report/remove tag" i options.

Citat:
Ursprungligen postat av Waited
Tjena!

Har iaf problem med min facebook, vet inte om det är någon bugg eller inställning.
Men om någon vän t.ex kommenterar eller gillar en bild så kommer det upp en notification om att den vännen har gjort det. Men när jag väl förstöker få upp kommentaren så kan jag inte se den på bilden, och gillningarna syns inte.
Dock så kan de komma upp efter flera dagar, men det är något som är fel iaf..
/ Waited

Samma sak har hänt mig med, att kommentarerna inte syns direkt eller att man måste klicka på notification-händelsen för att det ska synas. Det verkar dock bara vara en bugg.
Citera
2012-10-03, 02:26
Medlem
svampdamps avatar
Fan har jag för fel på mitt facebook? När man t ex laddar bilder i ett album så går det ibland inte utan den där laddningsikonen bara står och går och går och går. Javascript & facebook i ett nötskal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in