2012-04-09, 01:06
Medlem
Yoobas avatar
Hur kan man se sina skickade vänförfrågningar när man har tidslinjen och de försämrade inställningsmöjligheterna?

Jag vet att man kan gå in på personen i frågas profil och avbryta förfrågan. Men om man inte minns vem man skickat vänförfrågan till, var hittar man listan över förfrågningarna då?

Eller är det möjligtvis så att detta precis som övriga viktiga inställningsmöjligheterna har försvunnit..

mvh bitterfittan
Citera
2012-04-09, 10:09
Medlem
Har kollat runt lite snabbt men inte hittat något vettigt svar (så ber redan om ursäkt om det finns här, men snälla länka det svaret isådantfall).

Det är så att min facebook hänger sig hela jäkla tiden så det inte går att trycka på något, oftast när man skickar meddelanden men annars med. Det går inte att trycka på något på sidan så man får stänga ner hela skiten och öppna upp det igen, och senaste versionen av JAVA ska vara uppdaterat.

Någon som vet någon lösning på detta?

Tack!
Citera
2012-04-09, 16:54
Medlem
Startade nyss upp datorn och loggade in på Facebook, hade fått en förfrågan från en vän angående SYN.. Klickade på den bara för att kolla vad det var, men internetfönstret blev vitt och det bara stod och tuggade, så jag såg aldrig vad det handlade om. Jag backade tillbaka till Facebooks nyhetsflöde igen.

Brukar oftast bara ignorera sånt jag inte vet vad det är, och hatar alla dessa applikationer och länkar och spel som det skicks inbjudningar till hela tiden, men nu klickade jag ju dumt nog på just den här…Googlade lite och hittade nån sida där det stod att det var en skum app som tog reda på inloggningsuppgifter...

Dum fråga kanske, men kan dom ha fått åtkomst till mina inloggningsuppgifter nu? Vad mer kan de ha fått tillgång till? Eller måste man ha klickat på något mer och godkänt något i så fall? Eller hur vet man om dom har fått någon info om mig?
Citera
2012-04-09, 17:08
Medlem
Jag har den gamla versionen av facebook dvs. INTE den nya tidslinjen.

På höger sida så kan jag ju se hur många som är inloggade, IBLAND så är det så att vissa som jag har som vänner inte syns att dom är där FAST dom inte är inloggade.

Ibland så kan jag se att dom INTE är inloggade, och detta kan skifta från minut eller från timme.

Har dock ej hållt tiden.

två frågor

1/ kan det vara så att den som INTE syns på inloggningen är inloggad men har valt att inte synas på loggen?

2/ Varför är det så? vilka faktorer är avgörande för att man skall synas/inte synas på loggen?
Citera
2012-04-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
Jag har den gamla versionen av facebook dvs. INTE den nya tidslinjen.

På höger sida så kan jag ju se hur många som är inloggade, IBLAND så är det så att vissa som jag har som vänner inte syns att dom är där FAST dom inte är inloggade.

Ibland så kan jag se att dom INTE är inloggade, och detta kan skifta från minut eller från timme.

Har dock ej hållt tiden.

två frågor

1/ kan det vara så att den som INTE syns på inloggningen är inloggad men har valt att inte synas på loggen?

2/ Varför är det så? vilka faktorer är avgörande för att man skall synas/inte synas på loggen?

skall bara förtydliga vad jag menar, fast dom INTE är inloggade så ser jag ju deras namn på höger sida och förstår att dom inte är inloggade.

När dom är inloggade så är dom ju fortfarande på höger sida fast med en en grön rund ring, som indikerar att dom är inloggade.
Citera
2012-04-09, 20:08
Medlem
Är inte någon direkt användare av facebook. Kan man skräddarsy inställningarna så de olika medlemmarna inte kan få så mycket info om vad man har för relation till dem? Kan man stänga av sin wall helt t. ex?
Citera
2012-04-10, 12:07
Medlem
xlntds avatar
jag har fått en bild postad på min vägg. jag kan inte ta bort den! nu har jag ändrat under aktiviteter på tidslinjen att den inte syns på min tidslinje men jag får fortfarande folk som klickar gilla.

fruktansvärt irriterande!!
jag hatar när nån tar ett kort och ska göra den "påskfin" och lägga tillbaka där de dessutom tycker att de gör en tjänst!
Citera
2012-04-10, 13:03
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlntd
jag har fått en bild postad på min vägg. jag kan inte ta bort den! nu har jag ändrat under aktiviteter på tidslinjen att den inte syns på min tidslinje men jag får fortfarande folk som klickar gilla.

fruktansvärt irriterande!!
jag hatar när nån tar ett kort och ska göra den "påskfin" och lägga tillbaka där de dessutom tycker att de gör en tjänst!

Ta bort taggen?
Citera
2012-04-10, 13:19
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Ta bort taggen?
jag är inte taggad. den är postad på loggen.
Citera
2012-04-10, 16:01
Medlem
Varför står det att jag ska genomföra en säkerhetskontroll??

Jag har angett lösen men kommer inte in, blir galen snart_!! Snälla kan nån hjälpa mig?
Citera
2012-04-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackroses74
Varför står det att jag ska genomföra en säkerhetskontroll??

Jag har angett lösen men kommer inte in, blir galen snart_!! Snälla kan nån hjälpa mig?

Löst!

Det berodde på att NÅN hade anmält en rolig bild som visst va stötande..
Citera
2012-04-10, 19:53
Medlem
Hejsan, jag har ett litet problem med facebook:S det händer typ rätt ofta att facebook slutar fungerar... och det är bara facebook, jag använder Google Chrome, någon som vet varför ? eller vad jag kan göra för att fixa det.

Jag har provat om installera, tömma cashe minnet eller vad det heter, även tömt historiken. Men inget av det fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in