2010-04-26, 15:50
Medlem
elitzs avatar
Tjena

Har läst stora dela av tråden nu och verkar som fler har samma problem som jag har.
Kommer nämligen inte in på facebook när jag sitter på jobbet. (ja, jag vet man ska jobba egentligen)
Har testat 3 olika webbläsare, samma sak på alla.
Går jag via: http://sv-se.facebook.com/ så kan jag ej logga in.
kör jag Facebook.com så kommer jag inte ens till inloggningen.
Har rensat cookies, historik och kollat blockeringar och brandväggar också.

Däremot funkar det fint hemma.

Har haft detta problem i 2 veckor nu snart.

Några smarta lösningar jag har missat?
Citera
2010-04-26, 16:58
Medlem
Chrippe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Tjena

Har läst stora dela av tråden nu och verkar som fler har samma problem som jag har.
Kommer nämligen inte in på facebook när jag sitter på jobbet. (ja, jag vet man ska jobba egentligen)
Har testat 3 olika webbläsare, samma sak på alla.
Går jag via: http://sv-se.facebook.com/ så kan jag ej logga in.
kör jag Facebook.com så kommer jag inte ens till inloggningen.
Har rensat cookies, historik och kollat blockeringar och brandväggar också.

Däremot funkar det fint hemma.

Har haft detta problem i 2 veckor nu snart.

Några smarta lösningar jag har missat?

Har samma problem, men med http://www.proxified.se/ kan du surfa obehindrat, du får dock fylla i användaruppgifterna 2 ggr av nån anledning
Citera
2010-04-26, 18:15
Medlem
elitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrippe.
Har samma problem, men med http://www.proxified.se/ kan du surfa obehindrat, du får dock fylla i användaruppgifterna 2 ggr av nån anledning
Jag har testat en del proxys och tunnlar av olika slag, det fungerar fint. Men är riktigt segt på facebook då och funktioner som chat osv verkar inte heller fungera. Men ska testa ditt förslag och återkommer med info.
Tack tack
Citera
2010-04-26, 21:04
Medlem
givves avatar
Hur unblockar jag någon på fb? Alltså jag har valt att dölja en väns profil men nu vill jag ta fram den igen, för en väns räkning.
Citera
2010-04-26, 22:00
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Hur unblockar jag någon på fb? Alltså jag har valt att dölja en väns profil men nu vill jag ta fram den igen, för en väns räkning.
Konto > Sekretessinställningar > Lista över blockerade kontakter > Tryck på Ta bort
Citera
2010-04-27, 15:56
Medlem
Jag skulle vilja ta bort all gammal logg historik på min sida,måste jag då ta bort 1och 1 eller finns det något snabbare sätt så jag kan ta bort allt på en gång?
Citera
2010-04-27, 16:09
Medlem
motherfucks avatar
Helt ärligt, jag får den "best friends quiz" jämt och det är irriterande att logga in bara pga. den. Kan man på något sätt göra att ingen kan få mig, alltså blockera skiten? Vet att man inte kan svara på frågorna, men det är ändå irriterande att få mejl > logga in > helt onödigt.
Citera
2010-04-27, 20:56
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Jag får ofta meddelande att "bla bla har lagt upp något i din logg" men när jag klickar där så står det "inlägget kan inte visas längre"

händer jätteofta.
Citera
2010-04-28, 13:53
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Helt ärligt, jag får den "best friends quiz" jämt och det är irriterande att logga in bara pga. den. Kan man på något sätt göra att ingen kan få mig, alltså blockera skiten? Vet att man inte kan svara på frågorna, men det är ändå irriterande att få mejl > logga in > helt onödigt.

Prova att hålla musen vid quiz-inlägget och tryck på dölj. Välj därefter att blockera "best friends quiz".
Citera
2010-04-28, 21:39
Medlem
The-Johans avatar
Finns det nått sätt att lura facebooks automatiska granskning vid mellannamnsbyte? Hade tänkt att ha något småroligt som Führer eller Adulf Hitlur eller liknande
Citera
2010-04-28, 23:01
Medlem
Hej! Är det någon som vet om man kan se hur länge man har varit medlem på facebook? Skulle vara lite intressant att se
Citera
2010-04-29, 11:57
Medlem
Beykers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkii
Hej! Är det någon som vet om man kan se hur länge man har varit medlem på facebook? Skulle vara lite intressant att se

Kan ju alltid ta och scrolla tillbaka überlångt i loggen, men det är möjligen onödigt tidskrävande. Det kanske finns något annat sätt. Det borde i alla fall stå:

[Person] gick med i Facebook.

Om det står vilket datum det var vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in