2012-01-08, 23:47
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Ligger facebook nere?? Kommer inte åt facebook på varken Chrome eller Firefox:

Det går inte att komma år kontot just nu.
Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.

What the fuck, någon annan som har samma problem?
Nej Facebook har inte gått ner för mig och är uppe, funkar finfint.
Citera
2012-01-08, 23:56
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Nej Facebook har inte gått ner för mig och är uppe, funkar finfint.

Funkar för mig nu också, kom dock inte åt sidan på ca 30-40min.
Citera
2012-01-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Har en vän som inte syns när hon är online. Alltså den gröna pricken syns aldrig och hon är jätte ofta online. Hur kommer detta sig? Det verkar blivit något fel.

nej det är inget fel med det, hon har medvetet gömt sig. Dvs. vill hon synas bör hon titta längst ner till höger allra längst ner, där finns det en stjärnsymbol, nåja den är som en rund ring med taggar på, om hon klickar på den så kan hon välja om hon vill att hennes vänner skall se när hon är online.

Men jag vet inte hur det funkar i den nya tidslinjen facebook. Jag har den gamla versionen av facebook.

lycka till:=)
Citera
2012-01-09, 02:26
Medlem
likeithards avatar
Två frågor går ut till expertisen:

1. Hur gör man (om det öht är möjligt) för att hitta slumpade personer i ett visst land för att bli vän med?

Om någon t ex. bestämmer sig för att jag ska börja date'a brudar från brazilien, men inte känner någon där.

2. Finns det någon risk med att acceptera vänskapsrelationer med smått suspekta personer från andra sidan jorden som man inte känner?

Med risker menar jag t ex. att få kontot hackat, att få virus eller liknande.
Citera
2012-01-09, 02:31
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Skulle kolla och se hur "Tidslinjen" fungerade men vill få bort den skiten nu, hör gör jag? Vill ha det som det var innan.
Citera
2012-01-09, 02:39
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Skulle kolla och se hur "Tidslinjen" fungerade men vill få bort den skiten nu, hör gör jag? Vill ha det som det var innan.
Tyvärr kommer du få leva med timeline eftersom alla komma få den inom kort!
Citera
2012-01-09, 02:47
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Tyvärr kommer du få leva med timeline eftersom alla komma få den inom kort!
Jaså, kommer alla få den?
Citera
2012-01-09, 02:48
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Hon kanske inte vill synas online för dig? Det finns en funktion som gör det möjligt att visas offline för en grupp och det gör du på inställningsikonen vid chatten och sen begränsa tillgängligheten och sen väljer man vilken grupp man inte vill synas online för.
Jaha, tack! Då syns det inte att man är online alls alltså. Hon har inte valt något sånt, så nu ska jag berätta det för henne.
Citera
2012-01-09, 12:20
Medlem
evelyn.ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jaha, tack! Då syns det inte att man är online alls alltså. Hon har inte valt något sånt, så nu ska jag berätta det för henne.

Tycker snarare att hon är kopplad via mobil, för om hon hade ställt in dig på black list, hade du inte ens sett henne.
Citera
2012-01-09, 13:45
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
använd browsern internet explorer 7 så försvinner den
Citera
2012-01-09, 14:00
Medlem
Tjenare.

Det är så att jag vill göra en helt ny fb account men vill använda samma email som jag har nu. Det verkar dock inte vara möjligt. Även om jag raderar min nuvarande account så får jag vänta flera veckor tills det försvinner och då kan jag inte använda nuvarande email. Är det dock möjligt att kunna ändra email på min nuvarande och sedan använda denna jag har nu på min nya ?

Tips ?

EDIT: ORDNA DET !
Senast redigerad av 2HeadsOnEagle 2012-01-09 kl. 14:12.
Citera
2012-01-09, 14:10
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlntd
använd browsern internet explorer 7 så försvinner den
Kan du förklara hur man får saker att försvinna när man kör en webbläsare från stenåldern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in