2012-01-09, 14:33
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Kan du förklara hur man får saker att försvinna när man kör en webbläsare från stenåldern?
nej det kan jag inte. men du har i alla fall ingen timeline när du kör ie7 vilket var syftet.
så " " på dig med
Senast redigerad av xlntd 2012-01-09 kl. 14:45.
Citera
2012-01-09, 17:07
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
Tycker snarare att hon är kopplad via mobil, för om hon hade ställt in dig på black list, hade du inte ens sett henne.
Hon har inte mobil och har inte svartlistat mig.
Citera
2012-01-09, 17:22
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlntd
nej det kan jag inte. men du har i alla fall ingen timeline när du kör ie7 vilket var syftet.
så " " på dig med
Timelinen finns kvar, IE 7 kanske suger så mycket kuk och har så många buggar att den helt enkelt inte kan visa timelinen? Fast du borde en fuckad version av timelinen.
Senast redigerad av TorrentLover 2012-01-09 kl. 17:26.
Citera
2012-01-09, 17:45
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Timelinen finns kvar, IE 7 kanske suger så mycket kuk och har så många buggar att den helt enkelt inte kan visa timelinen? Fast du borde en fuckad version av timelinen.
nej, jag har en utmärkt version av timeline. dessutom så gillar jag timeline så jag kommer inte försöka få bort den. dessutom så var det rätt länge sen jag körde ie överhuvudtaget då jag är frälst i chrome

men tydligen är det något i timeline som krävs som ie7 inte stödjer. läste om det i dag på en sida som heter facebookskolan så du får kolla med dem; http://www.facebookskolan.se/blogg/index.php?blogg=hur-tar-man-bort-sin-tidslinje-p%E5-facebook
Citera
2012-01-09, 18:49
Medlem
Det är så att alla, även de som inte är vän med mig på FB kan se bilderna de föesta bilder jag är taggad i hur gör jag så att bara mina vänner kan kolla på bilderna (gäller även profilbilder).

/MVH
Citera
2012-01-09, 22:21
Medlem
Finns det ingen funktion som kan göra så att meddelanden och chat-konversationer som man fört med "vänner" raderas (för både en själv och "vänner)?

Om inte; kan man överföra sina "vänner" till ett nytt konto på något smart vis?
Citera
2012-01-09, 23:23
Medlem
Illuzionzs avatar
Märker folk om jag har slutat prenumerera på deras uppdateringar?
Citera
2012-01-10, 01:38
Medlem
Jag har en fundering. Om man puffar någon, men sedan ångrar sig. Tror ni att puffen eller i alla fall vem som skickat den, blir osynlig för personen, om man blockar den. Förutsatt att det sker innan han/hon ser den?
Citera
2012-01-10, 03:39
Medlem
MBFIMGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlntd
nej. detta är numera facebook. alla kommer att få det.

När då?
Citera
2012-01-10, 09:12
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBFIMG
När då?
tror inte nån riktigt vet. skrivs bara om "inom ett par månader" på diverse sajter. jag antar att det är rätt omfattande med alla servrar och sånt.
Citera
2012-01-10, 09:17
Medlem
xlntds avatar
en närstående till mig för inte upp mina inlägg. jag har kollat och prenumerationen är maximal och det integreras med både inlägg och incheckningar. skumt nog så dyker inte mina inlägg upp i hennes logg. men om hon går in på mig så ser hon. ungefär som om facebook tycker att hon ändå borde veta allt om mig så de behöver inte lägga upp mina inlägg i hennes logg.. jag upptäckte detta för ca en månad sedan och det är så fortfarande.

nån som har något tips på lösning? eller är det bara en "rida-ut-bug-det-löser-sig"
Citera
2012-01-10, 09:47
Medlem
Hur i helvete döljer man allt gammalt skit som ligger i tidslinjen? Gillar inte att det ligger och skräpar. Det funkade finfint innan tidslinjen kom, då var min logg helt tom.

Hur gör jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in