2016-04-29, 12:50
Medlem
Liina89s avatar
Syns det om man börjar följa vänner som man tidigare har slutat följa på Facebook igen? Får vännen ett medd. om att man följer dem eller syns det på väggen när man börjar följa en vän?

Vore pinsamt om dessa vänner förstår att jag tidigare slutat följa dom. ..
Citera
2016-05-03, 07:13
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxczxczxczxc
Är chatten helt borta i mobiler nu? Alltså fönstret där man kan se vilka som är/varit online? I dess ställe ser jag en symbol med två personer och trycker man på den tas man till en sida med personer man besöker ofta.
Undrar detsamma...Ser också endast inlägg av personer jag besöker ofta, istället för chattfönstret? På mobilen..
Citera
2016-05-03, 21:25
Medlem
Yeahbitchs avatar
När man är inne på Messenger på mobilen kan man ju se vilka som är online eller hur lång tid sen de senast var online genom att klicka på personen och så står det högst upp i fönstret under namnet.
Jag undrar hur det ser ut för mig ifall en specifik person valt att stänga av chatten, antingen helt och hållet eller specifikt för mig?
Ser jag tiden sen senast personen var online och fortfarande hade chatten på? Eller är det helt tomt alternativt bara står "facebook" eller liknande istället för tiden?
Citera
2016-05-03, 21:52
Medlem
Xays avatar
Inaktiverade facebook tillfälligt, nu funkar inte messenger

Sitter på jobbet och diskuterar med kollegan. Hon inaktiverade sin FB tillfälligt och nu när hon startat upp den igen funkar inte som den ska. Hon kan skriva i befintliga konversationer och ta emot meddelanden men kan inte starta nya. Jag som jobbets inofficiella nörd kan inte hjälpa henne. Försökt hitta nånstans där man kan synka kontakter utan resultat.

Vad göra?
Citera
2016-05-04, 22:59
Medlem
TheNarrowMargins avatar
En sak som jag har problem med som inte verkar försvinna.

Mitt facebook-konto "gillar" en massa random länkar som är undertecknade med ".club". Exempelvis "sharedits.club" och "absorbend.club". Jag kollar i min aktivitetslogg dagligen och det är ofta proppat med en massa random länkar.
Någon som vet hur man får bort detta? Jag har spionsökt min dator och även gjort en genomsökning med virusprogram som rekommenderades av facebooks hjälpcenter, men det verkar inte försvinna ändå.
Citera
2016-05-05, 17:37
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xay
Sitter på jobbet och diskuterar med kollegan. Hon inaktiverade sin FB tillfälligt och nu när hon startat upp den igen funkar inte som den ska. Hon kan skriva i befintliga konversationer och ta emot meddelanden men kan inte starta nya. Jag som jobbets inofficiella nörd kan inte hjälpa henne. Försökt hitta nånstans där man kan synka kontakter utan resultat.

Vad göra?

Hur ser det ut om hon öppnar Messenger-appen? Det brukar oftast funka att öppna den så får man logga in där igen. Annars så är det allra lättaste att radera Messenger-appen och installera den på nytt.
Citera
2016-05-06, 20:33
Medlem
Vad betyder det att se vänner aldrig online men väldigt ofta 1m senast online?
Blockad på nått sätt eller vad sjutton?
Citera
2016-05-07, 14:36
Medlem
Finns det inget sätt man kan acceptera alla vänförfrågningar på en gång?
Citera
2016-05-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14

Uppdaterad status via Messenger?

Citat:
Ursprungligen postat av nickemannen86
Finns det inget sätt man kan acceptera alla vänförfrågningar på en gång?

Får du så många vänförfrågningar så kan du nog vaska de flesta ändå.
Citera
2016-05-08, 16:03
Medlem
Jag har problem när jag skall skapa evenemang i en grupp där jag är administratör. Vi är närmare 600 medlemmar och inbjudan går enbart ut till de som jag är vän med. Det är en sluten grupp och skall så förbli. Hur löser jag det? Går det att lösa?
Citera
2016-05-08, 18:23
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14

det betyder att deras chatfunktion är off, man kan välja vänner som man inte vill ska se att man är online alltså en grön punkt vid sidan eller välja samtliga
Citera
2016-05-08, 18:38
Medlem
Finns det någon ny grupp liknande ortens blocket eller är det dött?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in