Tjenare!
Har på senaste tiden fallit för seriernas värld.
Jag är ute efter serier som är verklighetstrogna. Typ action och brott.
De serier jag har sett hittills: Prison Break, synd att den spårade ur så fruktansvärt efter första säsongen bara. Dexter, kanske lite urspårad men fortfarande en riktigt bra serie Breaking Bad bästa serien jag sett
Har sett ganska många vanliga komediserier, men på senare tid har jag gått över till att se mer allvarliga och seriösa produktioner, tex Generation Kill, House M.D., The Mentalist, Game of Thrones. Speciellt GoT tyckte jag om, såg två säsonger på tre dagar. Någon som har något tips? Alltså inte komedi, något seriöst filmat med lite större budget och vettigt manus.
Har sett ganska många vanliga komediserier, men på senare tid har jag gått över till att se mer allvarliga och seriösa produktioner, tex Generation Kill, House M.D., The Mentalist, Game of Thrones. Speciellt GoT tyckte jag om, såg två säsonger på tre dagar. Någon som har något tips? Alltså inte komedi, något seriöst filmat med lite större budget och vettigt manus.
Fick första säsongen på dvd, orkade bara se första avsnittet. Blir det bättre efter några avsnitt så man ska ge det en chans? Jag fastnade på GoT på en gång, såg alla avsnitt de senaste tre dagarna så nu letar jag efter en ny serie att knarka
Fick första säsongen på dvd, orkade bara se första avsnittet. Blir det bättre efter några avsnitt så man ska ge det en chans? Jag fastnade på GoT på en gång, såg alla avsnitt de senaste tre dagarna så nu letar jag efter en ny serie att knarka
Du kan göra ett nytt försök på sons lite senare men först tycker jag du ska se Breaking Bad, bra manus och inget snålade med budget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!