Inte auktioner men Pawn Stars (en pantbuktik i vegas) kan vara något för dig, har sett allt från bägge serierna och bägge håller fint underhållningsvärde.
Kanske ska passa på att lista hyllade serier som jag inte fastnat för:
The Wire - har förvisso bara sett de två första avsnitten (brukar ge en serie två chanser att fånga mitt intresse), men har inget som helst intresse av att fortsätta kolla på den. Blir den bättre?
Boardwalk Empire - trodde verkligen jag skulle gilla den här eftersom jag tycker om miljön och Steve Buscemi, men den var ju bara...tråkig.
Lost - tyckte den var bra i början men tappade rejält. Har ändå plågat mig igenom den så pass långt att jag sett ubåten, vet inte om det är säsong 3 eller 4?
De 2-3 första avsnitten av varje säsong är lite sega. Serien bygger långsamt, men det gör den desto bättre längre in. Ge The Wire en ärlig chans till.
dock var det så uppenbart med "planterade" fynd i storage wars men hyfsat roligt att se ändå... får se när det kommer till sverige att shurgard m.fl säljer ut förråd som ingen betalt för :-)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!