2012-03-28, 23:45
Medlem
Koi och hipp är alltid trevligt. Träffar alltid på någon gammal kompis man inte träffat på länge. Så kul när sånt händer.
Citera
2012-03-29, 19:48
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misscolombo
Koi och hipp är alltid trevligt. Träffar alltid på någon gammal kompis man inte träffat på länge. Så kul när sånt händer.

Vad är det för åldersgräns på Koi?
Citera
2012-03-30, 19:48
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoomChickaWahWah
Vad är det för åldersgräns på Koi?

23-25+

Trevligt ställe.
Citera
2012-03-31, 21:55
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
23-25+

Trevligt ställe.

Kommer man in om man är yngre?
Citera
2012-04-01, 10:05
Medlem
Nayelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Babel: Nej, fy. Kände mig lite under snittåldern, musiken var ganska tråkig och det var lite hipstervarning på rätt många.

Under snittåldern? Jag vettefan, men har alltid känt att det mest är folk mellan 18 och 23 där. Musiken varierar, ibland är det riktigt bra djs och ibland kassa. Man ska dock aldrig dit när det är hiphopkväll, väldigt dåligt crowd där om än en hel del snygga brudar. Och ja, Babel är väl hipsterklubben nr. 1. Fast jag måste erkänna att det är dit jag går för det mesta.

Malmöbo till trots måste jag erkänna att jag aldrig har varit på någon av klubbarna i centrum, håller mig främst till Möllan. Känns som om det är så mycket pack och hormonstinna machokillar på Hipp/Slagt. Men vad vet jag, är nog mest fördomar.
Citera
2012-04-03, 13:01
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayeli
Under snittåldern? Jag vettefan, men har alltid känt att det mest är folk mellan 18 och 23 där. Musiken varierar, ibland är det riktigt bra djs och ibland kassa. Man ska dock aldrig dit när det är hiphopkväll, väldigt dåligt crowd där om än en hel del snygga brudar. Och ja, Babel är väl hipsterklubben nr. 1. Fast jag måste erkänna att det är dit jag går för det mesta.

Malmöbo till trots måste jag erkänna att jag aldrig har varit på någon av klubbarna i centrum, håller mig främst till Möllan. Känns som om det är så mycket pack och hormonstinna machokillar på Hipp/Slagt. Men vad vet jag, är nog mest fördomar.
När jag var där tror jag det skulle spelas "dödselectro" och då kändes snittåldern 24-ish.

Jag är tvärt om. Dina fördomar stämmer en del kan jag nog tycka, men vill man ut och ragga lösa 18-åriga tjejer kan man ju inte gå till Möllan..
Citera
2012-04-04, 19:12
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Ni som hänger på Swing Inn ofta, vet ni vilken dag som är det brukar vara mest folk där nu kring påsk. Om det är på skärtorsdag eller påskafton?
Citera
2012-05-09, 09:40
Medlem
Jag som är lite mer än 30 och gillar sån där radiomusik/pop och 90-tal...Var någonstans ska jag festa på en söndag i Malmö? Ska på NKOTBSB och leka fjortis den 13.e (skämskudde, jag vet!) Kram
Citera
2012-06-21, 14:55
Medlem
Igloons avatar
Vilka ställen har öppet imorgon om man skulle vara sugen på att gå ut istället för att vara på en halvdåsig fest.
Citera
2012-06-22, 02:05
Medlem
steelkeyss avatar
Inget som har öppet i Malmö midsommarafton?
Citera
2012-06-22, 06:34
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelkeys
Inget som har öppet i Malmö midsommarafton?

Brukar vara rätt dött men jag vet att t.ex. Mascot på Möllan alltid brukar ha öppet. Rätt bull ställe i och för sig.
Citera
2012-06-22, 13:58
Medlem
Igloons avatar
Debaser har öppet ser jag, ölcafeet hade öppet förra året vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in