Okej, försöker mig på nya tips här nu.
Har bott i Malmö i cirka 3 månader, 21 år gammal. Ställen jag prövat än så länge:
Babel: Nej, fy. Kände mig lite under snittåldern, musiken var ganska tråkig och det var lite hipstervarning på rätt många.
Grand: Som Babel fast 1000 gånger värre. 30+:are, hipsters, ingen musik och en löjligt lång kö.
Chokladfabriken: Trevligt ställe att hänga med vänner och ta en öl på, ölbrickorna var lite roliga. Inte vad jag letar efter dock.
Ice: Schysst förfestställe, fast lite dyrt. Har träffat en del roligt folk där, hade stället varit större och haft öppet längre hade jag stannat längre.
Friday's: Också ett grymt förfestställe, även det lite dyrt och inte optimalt för raggning heller.
Breeze: Fjortisar, spännisar och tjockisar, men... det är fan roligt ändå. Tre dansgolv, folk är igång som fan och det kan vara roligt att bara sitta ner och glo på folk när de är igång. Har blivit uppraggad av både tjockisar och horor här, haha. Snordyr bar.
Vad jag letar efter är alltså något som är som Breeze men med lite mer folk, kanske lite mindre spännisar samt gärna en billigare bar.
Jag har hört förslag som Hipp och Etage men jag vet faktiskt inte om vi kommer in där när vi är ett gäng 21-åriga grabbar, jag har hört att de har 23 på lördagar. Centiliter-Gram eller vad fan det heter blev jag nekad för att jag hade Converse-skor på mig (när min polare som också hade Converse kom in utan problem)
Några tips på ställen som Hipp, Etage etc där man vet att man kommer in? Slagt och Båten hör jag jävligt skilda meningar om