2012-06-22, 16:10
Medlem
steelkeyss avatar
Då får det bli förfest och sedan Mascot eller L'angelo och sen Debaser!
Citera
2012-06-22, 16:28
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelkeys
Då får det bli förfest och sedan Mascot eller L'angelo och sen Debaser!

Då ses vi kanske där!
Här har du debaser
http://www.debaser.se/kalender/7543/
Citera
2012-06-22, 18:06
Medlem
Aleopas avatar
Ja Midsommar brukar väl inte vara nått problem. Heartbreak? Svartklubbar?
De brukar finnas något,
Citera
2012-06-22, 18:28
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Ja Midsommar brukar väl inte vara nått problem. Heartbreak? Svartklubbar?
De brukar finnas något,
Var är alla då? Åker alla till familjen och firar?

Det är min första midsommar i Malmö så jag vet inte riktigt hur det brukar gå till. Hade vädret varit mindre instabilt hade man ju kunnat försöka ta sig till en park, men nu vetetusan.
Citera
2012-06-22, 18:30
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Var är alla då? Åker alla till familjen och firar?

Det är min första midsommar i Malmö så jag vet inte riktigt hur det brukar gå till. Hade vädret varit mindre instabilt hade man ju kunnat försöka ta sig till en park, men nu vetetusan.

Smålänning?
Många inflyttade ställer alltid den frågan.

Men men. Ja, de firar väl med familj för att sen gå ut med polarna.
Funkar inte parken så sätt dig på stället du brukar gå på, där brukar ryktena florera i dessa tider.
Citera
2012-07-13, 01:38
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Vet inte om detta hamnar rätt då det är en pub. Men jag provar.
Någon som vet vad som händer på Pub barcelona? (Gamla petri pub på adelgatan)
Såg att det var försatt i fönsterna när jag åkte förbi för ca en vecka sedan.
Hängde mycket där när jag var yngre då dom hade/Har 18 års gräns där.
Inte stött på ägaren Vasil på länge heller, vet att han hade puben till salu innan iallafall.
Citera
2012-07-13, 08:01
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Inte stött på ägaren Vasil på länge heller, vet att han hade puben till salu innan iallafall.

Man kan ju alltid hoppas att Vasil sitter inne för att ha tafsat på någon småbrud. Han var ju ökänd för sådant när jag hängde på att hans ställen för tjugo år sedan i alla fall.
Citera
2012-07-13, 13:20
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Man kan ju alltid hoppas att Vasil sitter inne för att ha tafsat på någon småbrud. Han var ju ökänd för sådant när jag hängde på att hans ställen för tjugo år sedan i alla fall.

Vet att där har varit 16 års discon där då min kompis lillasyster är i den åldern. Men annars är det väl som det alltid varit, 18års gräns och den mustaschprydde ägaren kikar in dom väldigt unga tjejerna. Alltid tyckt den mannen ser läskig ut dom ggr jag sett honom.
Citera
2012-07-13, 14:45
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igloon
Vet att där har varit 16 års discon där då min kompis lillasyster är i den åldern. Men annars är det väl som det alltid varit, 18års gräns och den mustaschprydde ägaren kikar in dom väldigt unga tjejerna. Alltid tyckt den mannen ser läskig ut dom ggr jag sett honom.

Han sitter inte inne, såg han köra förbi i sin bil för ett tag sedan.
Det med småtjejer är helt sant.Känner/Kände tjejer som jobbat i hans bar.
Fick återberättat av en tjej att när hon börja hade Vasil gett henne en summa pengar och bett henne handla något sexigt hon kunde ha på jobbet. Han lider antagligen av gubbsjuka
Citera
2012-07-14, 14:29
Medlem
Vasil har sålt stället för några månader sen. Jag vet inte vad det ska bli där nu.
Barcelona/Petri Pub var ett jäkla hak där alla märkliga typer samlades, allt från wannabebrats till wannabegangsters. Tjejerna som jobbade i baren var genomkorkade och lösaktiga så om man viftade med pengar i baren så visste man inte vad man kunde få serverat.
Citera
2012-07-14, 18:34
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stan_the_man
Vasil har sålt stället för några månader sen. Jag vet inte vad det ska bli där nu.
Barcelona/Petri Pub var ett jäkla hak där alla märkliga typer samlades, allt från wannabebrats till wannabegangsters. Tjejerna som jobbade i baren var genomkorkade och lösaktiga så om man viftade med pengar i baren så visste man inte vad man kunde få serverat.

Det har ju renoverats där ett tag nu, är du säkert på att han har sålt den? Eller så är det konkurs, för någon vecka sedan satt han på Stortorget vid statyn helt deprimerad och nere.
Citera
2012-07-15, 11:36
Medlem
Han har sålt det. Han har aldrig varit en muntergök precis så att han sitter och deppar vid en staty är kanske inte konstigt.
Jag har för mig att det är 2 st unga killar som köpt det och ska renovera upp det. Med tanke på hur slitet det var så tar det nog sin lilla tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in