2012-06-05, 07:28
Medlem
SadCats avatar
Fortsätter med mera Hypothermia Denna gången blir det Veins.

Nu när jag är påverkad av 6-APB:n så måste jag fråga. Är jag allmänt hatad i denna tråden, eller är det bara Adversarius som hatar mig?
Får känslan av det ibland iaf
Citera
2012-06-05, 09:30
Medlem
lamehaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Fortsätter med mera Hypothermia Denna gången blir det Veins.

Nu när jag är påverkad av 6-APB:n så måste jag fråga. Är jag allmänt hatad i denna tråden, eller är det bara Adversarius som hatar mig?

Att du inte är Adversarius favoritperson är ju uppenbart vid det här laget. Jag bryr mig inte särskilt mycket, även om jag inte håller med dig särskilt ofta.

NP: Forgotten Woods - The Velvet Room
Citera
2012-06-05, 10:54
Medlem
SadCats avatar
Just nu spelas Death - Pierce Me av Silencer

Var hos en polare för nån helg sedan och läste lite ur Grishjärta, ganska intressant faktist, något sjuk, men intressant...
Citera
2012-06-05, 12:03
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Okej, för att försöka ge lite "schyssta" råd: dina problem är 1. att du känner ett behov att ställa sådana frågor och 2. att du skulle bli sårad och dra härifrån om alla svarade jag. Du bryr dig för mycket om vad andra tycker och tänker om dig, helt enkelt. Ser du mig börja darra med underläppen när Ishethblabla tar en paus i sitt datorspelande för att kasta några väl valda Lunarstormförolämpningar åt mitt håll? Nej, jag skrattar, ignorerar det och återgår till mitt. Otaliga användare har kallat mig precis allt mellan himmel och jord i den här tråden under åren, men de förblir just anonyma användare som jag aldrig känner och aldrig kommer känna. Det här är internet, alla människor beter sig annorlunda på internet och i synnerhet när de är anonyma. Osäkerhet tar dig inte långt vare sig på internet eller inom black metal, och den osäkerhet du uppvisar här(glöm inte det långa, ångerfulla PM du skickade mig när det för första gången stod klart för dig att en ex-Lifelovermedlem sagt emot dig) genom att söka främlingars bekräftelse indikerar bara att sen i verkligheten är myyycket stor.
Citera
2012-06-05, 12:34
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Okej, för att försöka ge lite "schyssta" råd: dina problem är 1. att du känner ett behov att ställa sådana frågor och 2. att du skulle bli sårad och dra härifrån om alla svarade jag. Du bryr dig för mycket om vad andra tycker och tänker om dig, helt enkelt. Ser du mig börja darra med underläppen när Ishethblabla tar en paus i sitt datorspelande för att kasta några väl valda Lunarstormförolämpningar åt mitt håll? Nej, jag skrattar, ignorerar det och återgår till mitt. Otaliga användare har kallat mig precis allt mellan himmel och jord i den här tråden under åren, men de förblir just anonyma användare som jag aldrig känner och aldrig kommer känna. Det här är internet, alla människor beter sig annorlunda på internet och i synnerhet när de är anonyma. Osäkerhet tar dig inte långt vare sig på internet eller inom black metal, och den osäkerhet du uppvisar här(glöm inte det långa, ångerfulla PM du skickade mig när det för första gången stod klart för dig att en ex-Lifelovermedlem sagt emot dig) genom att söka främlingars bekräftelse indikerar bara att sen i verkligheten är myyycket stor.

Angående det där PM:et jag skickade så minns jag att du tog illa upp när jag nämnde Apati. Jag skrev bara att jag beklagar Jonas"B"s död, för jag förstår exakt hur det är att förlora någon som står en nära, helt i onödan.

Att jag sedan tycker Dekadens är det enda Lifelover albumet med bra trummor(riktiga) är en annan sak.
Citera
2012-06-05, 12:36
Medlem
Fargoths avatar
Lägg ner nu för fan. Ta det i PM eller något.
Citera
2012-06-05, 13:21
Medlem
Citat:

Jag hatar dig inte och jag tror inte du är hatad av någon annan heller. Överanalysera inte.
Det enda skulle väl vara att du inte gillar Teitanblood...

Körde nyss Si Monumentum och nu låter jag Kenose gå ett varv.

NP: Deathspell Omega - Kenose I
Citera
2012-06-05, 14:36
Medlem
Det var då ett jävla liv i tråden

Asmund - Райх Эйнхериев

En helt jävla underbar Forest-cover av ett annat, ganska nytt ryskt BM-band. Hoppas verkligen på en fullängdare till i år.
Citera
2012-06-05, 15:19
Medlem
loafmasters avatar
Nu är det inte varken Black eller Döds men fy fan så snuskigt bra trots det.

Ulver - Perdition City

Kan vara en av de bästa icke-metalskivorna som släppts.

Men för att inte vara allt för off-topic så lägger jag till "Nattens Madrigal" i queuen.
Citera
2012-06-05, 16:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Ofdrykkja har en ny låt ute nu. Eftersom andra slänger upp sina grejer här i tråden så gör jag detsamma. Det är dock inte black metal, men ni får gärna komma med era åsikter och kritik för det... Nästa låt som vi har på gång är dock BM.

http://www.myspace.com/ofdrykkja

I Skuggan av mig själv, heter den.

Förresten så har jag mest lyssnat på rap i en månad nu ungefär. Lite Thorns har dock smygit sig in! Ett så jävla bra band!
Senast redigerad av alprazolam_ 2012-06-05 kl. 16:20.
Citera
2012-06-05, 16:26
Medlem
Inkapabels avatar
Första dagen på det nya kneget, slö som ett as efter månaders av arbetslöshet. Fötterna värker och jag ska ha kaffe annars kommer en olycka hända.

Butiksjobb för en sån som mig passar sig inte. Men måste man ha pengar så måste man. Helt sjukt vad idioter man måste handskas med.

Efter en dag som denna så passar det sig utmärkt med lite Avsky.

Avsky - Mass Destruction
Citera
2012-06-05, 16:35
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Första dagen på det nya kneget, slö som ett as efter månaders av arbetslöshet. Fötterna värker och jag ska ha kaffe annars kommer en olycka hända.

Butiksjobb för en sån som mig passar sig inte. Men måste man ha pengar så måste man. Helt sjukt vad idioter man måste handskas med.

Efter en dag som denna så passar det sig utmärkt med lite Avsky.

Avsky - Mass Destruction
Fan jag hade deras demos förut kommer jag ihåg. Dom hade ett band som hette Hotbild förut, och det var trummisen i det bandet som jag hade ett annat band ihop med. Jag var med när dom repade förut, och han är en jävel på att skrika den där Tobbe... Tyvärr så har jag tappat bort de cdr´s som jag fick...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in