Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Nu när jag är påverkad av 6-APB:n så måste jag fråga. Är jag allmänt hatad i denna tråden, eller är det bara
Adversarius som hatar mig?
Får känslan av det ibland iaf

Okej, för att försöka ge lite "schyssta" råd: dina problem är 1. att du känner ett behov att ställa sådana frågor och 2. att du skulle bli sårad och dra härifrån om alla svarade jag. Du bryr dig för mycket om vad andra tycker och tänker om dig, helt enkelt. Ser du mig börja darra med underläppen när Ishethblabla tar en paus i sitt datorspelande för att kasta några väl valda Lunarstormförolämpningar åt mitt håll? Nej, jag skrattar, ignorerar det och återgår till mitt. Otaliga användare har kallat mig precis allt mellan himmel och jord i den här tråden under åren, men de förblir just anonyma användare som jag aldrig känner och aldrig kommer känna. Det här är internet, alla människor beter sig annorlunda på internet och i synnerhet när de är anonyma. Osäkerhet tar dig inte långt vare sig på internet eller inom black metal, och den osäkerhet du uppvisar här(glöm inte det långa, ångerfulla PM du skickade mig när det för första gången stod klart för dig att en ex-Lifelovermedlem sagt emot dig) genom att söka främlingars bekräftelse indikerar bara att sen i verkligheten är myyycket stor.