Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Hotbild är ju riktigt fina! Brukade lyssna en del på "vemod" och "I blint Raseri" förut. Känns som att man får en käftsmäll på många av deras låtar.
Nog kan han skrika. När sången känns som knivar i öronen då vet man att det är bra skit

Ja, jag håller med. Synd att dom lade ner. Bra snubbar som står bakom också, även om det är Eken som jag känner bäst. Riktig fullblodsalkis, eller var iaf förut. Brukade pissa och spy blod på morgonen och sen fick jag springa till bolaget och köpa 10 kung så vi hade 5 var till frukost.
Sen började det spåra ur och jag gjorde mäsk i en skurhink och stod och rörde om med en tillhörande mopp däri...

Hemma hos hans dåvarande brud var det också. En liten 1a, och jag bodde där i över en månad och det var ju supa och tjack precis varje jäkla dag. Hon var väl måttligt imponerad kan jag tänka mig, men hon sa ingenting. Hemma hos honom gick det inte att vara då han använt en telefonkatalog som toapapper så det blev stopp i toan. Var pissvatten i halva lägenheten och det luktade piss och skit... Good old days, hahaha...
Thorns - Thorns
Lyssnar på Raped God 666 nu, jäklar vilket fint röj! Tackar Adversarius för det tipset! Skitbra grejer verkligen!!!