Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Vi är båda patetiska ur en objektiv synvinkel. (dessutom stör jag mig inte på namnet, jag tycker bara att det är skrattretande).
Att ens påstå att namnet "skrämmer bort posers vid blotta åsynen"...
blut Aus Nord är riktigt jävla bra, teasern på nya plattan är 3x så stark som de tidigare två, vilka enligt mig båda två är mästerverk. Men jag uppskattar din objektiva synpunkt och att du vill "pulverisera mig"

Du missförstod vad jag skrev där, jag hyser inget agg mot dig eller någon annan som skriver här. Syftade på bandmedlemmarna, som jag suttit och talat med en längre stund. Uttrycker mig alltså inte baserat på internetrykten. De är farliga på riktigt, jämfört med till exempel samtliga band som uttalar sig i en bok som ”Blod eld död”, vilken jag gissar att många här har läst (inklusive jag själv) och sedan använt som grund att bygga sin BM-attityd ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
För mig känns det precis tvärtom.. Det är som Hundkatt skriver, ett hyfsat skrattretande namn. Mest larvigt.
Bandnamnet (som för övrigt är 20+ år gammalt) saknar ”tuffheten” som många moderna BM-lyssnare letar efter när de bygger sin självbild, kort sagt skrämmer det bort posers. Har väldigt svårt att tänka mig att en individ som varit inne i scenen en längre tid ens skulle reagera på det. Jag har i alla fall aldrig träffat någon.
Aja, nog med fyllesnack om detta från min sida. Lyssnar på Empire strikes back soundtrack och ångrar att jag slösar tid på att skriva här.