2012-01-23, 17:38
Medlem
Adversariuss avatar
NP: Antediluvian

Hittills måste jag nog säga att fullängdaren låter bäst. Välspelat men ändå skitigare än GG Allins helgkalsonger. Bra produktion överlag. Asael-demon var halvkul men Revelations In Excrement låter skitbra. Eheh, heh.
Citera
2012-01-23, 21:09
Medlem
NP: One Tail, One Head - Sulphurous Vision

Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
adversarius kicking it old school
canada negrerna har varit mina favoiter sedan jag såg dom live i mitten av 90

Fuck Christ Tour med Immortal och Rotting Christ? Måste ha varit en grym upplevelse.
Citera
2012-01-23, 21:44
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electricfuneral
NP: One Tail, One Head - Sulphurous Vision

Fuck Christ Tour med Immortal och Rotting Christ? Måste ha varit en grym upplevelse.

kulturkammaren norrkøping med marduk som øppningsakt 1993

får bli antediluvian en svæng nu.
Citera
2012-01-24, 08:09
Medlem
Pentagrammatons avatar
Tog och tankade hem ett Woods of Ypres album (kommer inte ihåg vilket, vill inte komma ihåg) och gav det en lyssning efter att det nämnts flera gånger i denna tråd. Och fy fabian vilket uruselt skräp det var som våldtog mina öron. Det är det absolut sämsta jag blivit tipsat om i denna tråd och sedan kollat in. Skäms på er!

Nu lyssnar jag på Nifelheim - Servants of Darkness för att glömma.
Citera
2012-01-24, 10:52
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Tog och tankade hem ett Woods of Ypres album (kommer inte ihåg vilket, vill inte komma ihåg) och gav det en lyssning efter att det nämnts flera gånger i denna tråd. Och fy fabian vilket uruselt skräp det var som våldtog mina öron. Det är det absolut sämsta jag blivit tipsat om i denna tråd och sedan kollat in. Skäms på er!

Haha jävla surgubbe. Själv tycker jag iofs också att de låter skit när de försöker spela black metal eller snabbare låtar, men "Pursuit of the sun" har några helt okej låtar i form av de långsamma med ren sång.

Själv har jag just kopplat in en skivspelare jag haft i flera år men aldrig använt och avnjuter en av de få lp:s jag äger och känner mig som ett riktigt bm-proffs.

Blodulv-II
Citera
2012-01-24, 15:24
Medlem
Losifers avatar
Aborted fortsätter att mangla på i god stil.

NP: Global Flatline
Citera
2012-01-24, 16:37
Medlem
Tristramns avatar
Armagedda - Skogens Mörka Djup
Suverän låt att lyssna på när man går i skogen nu på vintern. Ståpäls!
Citera
2012-01-24, 17:16
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Armagedda - Skogens Mörka Djup
Suverän låt att lyssna på när man går i skogen nu på vintern. Ståpäls!
Ooh, I hear ya till fullt och fullo. Hela Armageddas diskografi är en smått oslagbar milstolpe i black metal-historien, varje släpp har sina egna kvalitéer. Just de där kompilationerna Echoes In Eternity och Volkermord - The Appearance med gammalt material rekommenderar jag varmt till alla och envar som är sugen på primitiv, stämningsfull, vintrig och Transilvanian Hunger-doftande aural svartkonst.
Citera
2012-01-24, 19:04
Medlem
surfacings avatar
Anal cunt - I'm gonna give you aids

Fortskrider min kväll i ät skit och dö mentalitet. Ypperligt utbyte mot valfri slagdänga a la Motörhead att skåla och skråla till.
Citera
2012-01-24, 19:04
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Haha jävla surgubbe. Själv tycker jag iofs också att de låter skit när de försöker spela black metal eller snabbare låtar, men "Pursuit of the sun" har några helt okej låtar i form av de långsamma med ren sång.

Själv har jag just kopplat in en skivspelare jag haft i flera år men aldrig använt och avnjuter en av de få lp:s jag äger och känner mig som ett riktigt bm-proffs.

Blodulv-II

Haha, jamen här tänkte jag mysa mig ner med ny hård musik så blir jag soniskt våldtagen av något jag inte ens vet vad det... närmaste liknelsen jag kan komma på är Blood For My Valentine. Det enda positiva jag kan komma på med det bandet är att sångaren dog

NP: Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred And Forever Possessed. I det här fallet var det inte bra att sångaren dog
Citera
2012-01-24, 22:32
Medlem
Tristramns avatar
Någon som har något bra att tipsa om? Är ute efter riktigt djävulsk svartmetal. Jag vill ha kaos!
One Tail, One head - Cleanse, Enshrine in Madness
Senast redigerad av Tristramn 2012-01-24 kl. 22:40.
Citera
2012-01-25, 11:22
Medlem
NP: Vore - Doomwhore

Riktigt jävla bra.

http://www.youtube.com/watch?v=uLXo17hkfPo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem