2012-01-25, 12:37
Medlem
Darkthrone - The Claws of Time
Citera
2012-01-25, 17:21
Medlem
Ibland önskar jag att Deathspell Omega inte fanns. All annan (black) metal känns mindervärdig i jämförelse.
Citera
2012-01-25, 17:29
Medlem
Rakiis avatar
Burzum - Det som en gang var

Älskar fan den låten!
Citera
2012-01-25, 18:12
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Ibland önskar jag att Deathspell Omega inte fanns. All annan (black) metal känns mindervärdig i jämförelse.
uww dso det ænda som hænder nær jag lyssnar ær att bilder av 4 snubbar med håret i tofs, glasøgon, mjukisbrallor, sittandes med bena i kors i en studio projiceras på mina næthinnor.

ingen har døtt før dsos hand.
Citera
2012-01-25, 18:25
Medlem
UnholyGraves avatar
Idag har jag lyssnat på Blasphemy och Proclamation. Mycket bra!
Citera
2012-01-25, 18:27
Medlem
Gorguts - Rapturous Grief

Hell yeah.
Citera
2012-01-25, 22:30
Medlem
devilocks avatar
Carcass - Child's Play

http://www.youtube.com/watch?v=Iye0BbVNw1s
Citera
2012-01-26, 10:49
Medlem
Losifers avatar
Nazxul - Under the Sign of Lifes Living End
Citera
2012-01-26, 17:05
Medlem
Mordum87s avatar
Vital Remains - Let us Pray
Den här plattan har hängt med...ja jag vet fan inte hur länge!
Fantastisk rakt igenom!
Citera
2012-01-26, 17:06
Medlem
PickyPicnics avatar
This Is Past - Rabbit Hole

Tveksamt om man kan kalla det Black metal egentligen, men snubben är ju klart influerad av genren iallfall.
Citera
2012-01-26, 17:11
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
uww dso det ænda som hænder nær jag lyssnar ær att bilder av 4 snubbar med håret i tofs, glasøgon, mjukisbrallor, sittandes med bena i kors i en studio projiceras på mina næthinnor.

ingen har døtt før dsos hand.
Heh, denna sinnebild skulle jag inte tippa är långt från verkligheten. Bra musik gör det, men överhypade utav bara helvete är de också. Med det sagt är både Si Monumentum, Kenose och Fas riktigt tunga skivor. Paracletus låter som om Bill Frisell och Varg Vikernes dragit varsin monsterlina kola och improviserad en true black frijazz-skiva på plats. Skräp är vad det är.

NP: LIK - I Tidens Ände Är Det Tron Som Består
Citera
2012-01-26, 19:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Heh, denna sinnebild skulle jag inte tippa är långt från verkligheten. Bra musik gör det, men överhypade utav bara helvete är de också. Med det sagt är både Si Monumentum, Kenose och Fas riktigt tunga skivor. Paracletus låter som om Bill Frisell och Varg Vikernes dragit varsin monsterlina kola och improviserad en true black frijazz-skiva på plats. Skräp är vad det är.

NP: LIK - I Tidens Ände Är Det Tron Som Består
Håller helt med dig om att DSO är bra, men fruktansvärt överdrivet hypade! Det finns andra bra band också liksom...

Liturgy - Renihilation
Den här plattan är fan kaos. Deras senaste släpp var dock så brutalt jävla dåligt så jag nästan lade mig i fosterställning och bara sniffade lim och gallskrek. Bland det sämsta som jag någonsin hört tror jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in