Citat:
Ursprungligen postat av
Adversarius
Vet du, att du kommer ut som trappistdrickare är en sådan merit att jag är beredd att, i en gest av upphöjd ödmjukhet, förlåta dig för din Peste Noire- och Anaal Nathrakh-fäbless. Endast rekorderliga människor dricker trappist. Slabba inte för mycket när du kysser mina skor bara.
Haha ja Trappistdrickare är i sanning redigt folk. Föll direkt och numer är man ett stort leende när man vandrar runt bland hyllorna på bolaget.
Ang Anaal Nathrakh och Peste Noire så är jag inte direkt ett sådant fan som man kan tro. AN har följt med mig genom halva mitt liv snart sen jag hörde Codex Necro runt 01 eller när den nu kom men nu för tiden lyssnar jag sällan på bandet och när jag gör det är det främst för nostalgin. PN har bara en skiva som platsar på min topp 50-lista.
Citat:
Ursprungligen postat av
eckim
Sitter och dricker kaffe och lyssnar igenom Graveland's album (The celtic winter).
Detta är ett band som jag har total missat. Än sålänge är det svinigt bra!
Skall nog bläddra igenom hela diskografin under kvällen.
Hela albumet
http://www.youtube.com/watch?v=CLk4tXXhuRs
Diggar du Graveland bör du kolla upp Gontyna Kry - Welowie. En underbar skiva enligt mig även om den är lätt att hata pga de idiotiska trummorna som är helt miffo.
Jag fattar inte vad jag håller på med. Jag kan inte skriva. Jag är bakfull och har tampats med tåg, tunnelbanor, pendeltåg och bussar hela jävla dagen. Jag hatar sånt. Man ska bo ute i skogen och köra bil utan att behöva se massa annat pack.