Citat:
Ursprungligen postat av
Mordum87
Och vart i helvete håller du hus, du Motörhead-dyrkande yngel?
Du behövs ganska brutalt här nu när tråden är aktiv!
np: Cultes Des Ghoules - The Passion of a Sorceress
Vad än Adversarius tänker häva ur sig så är denna platta helt grymt svinbra!
Ja, det är alltjämt Motörhead som gäller så jag känner inte att jag har mycket att bidra med i nuläget. Men angående Henbane så är det givetvis en grym platta, jag må ha lyssnat sönder den i början och jag må fortfarande ha mina issues med den efterblivna vargsången, men överlag är den skivan i allmänhet och den låten i synnerhet förödande jävla bra. De borde ha pris för gitarrljudet.
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Då var semestern igång och första ölen avnjuts till självaste Kingen! The Puppet Master är annars världens bästa julskiva med en makalös jävla myspysstämning men jag fick ett enormt sug efter den nu. Så det är bara att luta sig tillbaka med en frukostmacka och en smaskig La Trappe och avnjuta den helläbbiga storyn.
NP: King Diamond - Midninght
Vet du, att du kommer ut som trappistdrickare är en sådan merit att jag är beredd att, i en gest av upphöjd ödmjukhet, förlåta dig för din Peste Noire- och Anaal Nathrakh-fäbless. Endast rekorderliga människor dricker trappist. Slabba inte för mycket när du kysser mina skor bara.
Utanför smeker sommarsolen betongfasaderna och jag och sambon gör givetvis det enda vettiga i ett sådant läge - sitta inne och röja loss till:
http://www.youtube.com/watch?v=FYv2n-hRsa0