2009-05-09, 18:50
Medlem
Beef jerky köpt på ICA.. kommer tyvärr inte ihåg märket men det smakade verkligen riktigt vidrigt, röd ganska liten påse..
Citera
2009-05-09, 21:34
Medlem
FreddiGredds avatar
Eldorado-cola är ingen höjdare, dock enormt prisvärt då en flaska lätt räcker ett par år.
Citera
2009-05-09, 21:38
Medlem
Octavianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Rydbergs rödbetssallad med kanel tyckte jag inte var någon höjdare. Den billiga kycklingen på Willys var direkt äcklig. ICA-s rågsikt. Värdelös! Zetas oljor - alltid bismak. Lidls gröna oliver - de vidrigaste jag någonsin haft i min mun. Lousiana hotsås. Smakar ingenting. De flesta brödsorter rent allmänt. Jag kommer säkert på fler inom kort.

~Paul~

Vad i, nu har du fått en skruv lös, sö. Lidls gröna oliver e ju tamejfan hur goda som helst. Inte godaste jag ätit (föredrar med anjovis i) men fan vad goda. Jag käner iaf en tre personer i min närhet som lik som jag avgudar dom. Mumma...
Citera
2009-05-09, 21:51
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Fiskbullar från vanlig affär.
Fan ta er om ni tycker det är gott alltså.

Fiskbullar i hummersås är ju riktigt smaskens...
Citera
2009-05-09, 21:55
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Fiskbullar i hummersås är ju riktigt smaskens...
Ja, fast de i skaldjurssås är ännu godare! Fiskbullar ligger på tio-i-topplistan över bästa nödmat.
Citera
2009-05-09, 22:32
Medlem
JoeDevolas avatar
öl

Den Glade Dansken blir man allt annat än glad av. Men det borde jag ha förstått när jag såg på prislappen. Vill inte ens koka Sjömansbiff på skiten.
Citera
2009-05-10, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knulluppad
äkta libanesisk falafelsås. trodde jag skulle få något liknande kebabsås eftersom det var en bild på en såndär fet bit kebab på en snurra på bilden men den smakade bara obeskrivligt vidrigt

Det är ju sesamsås, märkte jag till min glädje när jag impulsköpte en flaska.

Annars är det svårt med kebabsås, jag köpte till exempel Kosterfiskarns (bara det borde kanske avskräcka, men..) och den smakade bara plastigt och majonnäs. Biggans röda grill- och kebabsås var helt sanslöst stark. Det funkade i och för sig hyfsat att blanda de två sistnämnda men annars så liknar ju ingen av de här de falafel/kebabsåser man köper ute på haken - där verkar det snarare handla om yoghurtsåser.

Nå, till ämnet. Jag tycker inte man ska köpa jordgubbsfil. Det är en onödig produkt och det är både billigare och godare att blanda vanlig fil med sylt.
Citera
2009-05-10, 07:50
Medlem
dobbelinas avatar
Whiskas och Mjau håller högre kvalitet än Euroshopper och Eldorado.
(Om katten själv får bestämma)
Citera
2009-05-10, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thoorfangh
ICAs och ABBAs tonfisk kommer i likadana burkar.

Ja men det där har jag koll på serru.

Det ÄR skillnad på ICA:s och Abbas tonfisk. Abbas har bättre kvalitet på sin tonfisk. ICA:s inte fullt lika bra som Abbas, men klart godkänd.
Citera
2009-05-10, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
Vad i, nu har du fått en skruv lös, sö. Lidls gröna oliver e ju tamejfan hur goda som helst. Inte godaste jag ätit (föredrar med anjovis i) men fan vad goda. Jag käner iaf en tre personer i min närhet som lik som jag avgudar dom. Mumma...

dePaul har tydligen drabbats av storhetsvansinne! Förmodligen jobbar han på nån flashig krog, och glömmer oss andra som inte får direkt-importerad hummer från de råbarkade fiskarna i baerings hav.
Citera
2009-05-10, 10:33
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Ja, fast de i skaldjurssås är ännu godare! Fiskbullar ligger på tio-i-topplistan över bästa nödmat.

Håller med om att det kan vara gott ibland.
Bara man kan glömma att det är spolrenset från fiskfabrikens golv man äter
Citera
2009-05-10, 11:38
Medlem
Generalrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Roligt att folk som postar här köper Euroshopper och blir förvånade över att produkten smakar skit...

Hehe, man kan ju faktiskt hitta lite guldkorn bland de billiga märkena. Euroshoppers potatismos.....var inte ett guldkorn. Tapetklister någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in