2009-05-10, 12:15
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraflex
dePaul har tydligen drabbats av storhetsvansinne! Förmodligen jobbar han på nån flashig krog, och glömmer oss andra som inte får direkt-importerad hummer från de råbarkade fiskarna i baerings hav.
Haha, nejdå. Men jag brukar faktiskt köpa oliver över disk. Det är ett av de få livsmedlen som jag köper så. Hatar alla slags oliver i färdiga glasburkar såvida de inte uttryckligen innehåller en kvalitétsdeklaration.

~Paul~
Citera
2009-05-10, 16:44
Medlem
Fickludds avatar
Undvik Coops fiskbullar i hummersås. Min Coopbutik hade ett bra pris på tre burkar och jag föll för det. Två burkar är kvar i skafferiet. Jag var tvungen att "bättra på den" med egna kryddor för att den skulle bli ätlig.

I övrigt köper jag aldrig light-produkter.
Citera
2009-05-11, 11:16
Medlem
Eldorados Hushållsmedwurst 400g som finns bl.a. på Willys.
Citera
2009-05-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
Vad i, nu har du fått en skruv lös, sö. Lidls gröna oliver e ju tamejfan hur goda som helst. Inte godaste jag ätit (föredrar med anjovis i) men fan vad goda. Jag käner iaf en tre personer i min närhet som lik som jag avgudar dom. Mumma...

Jag instämmer med dePaul och säger att dom bör undvikas. De var så äckliga att jag slängde skiten.
Citera
2009-05-11, 11:42
Medlem
kompjuters avatar
Euroshoppers Salami, fy fan...det var fullt med broskbitar som inte syntes.
Det såg precis ut som det vita späckfläckarna, undvik!!
Citera
2009-05-11, 14:01
Medlem
Nojlagets avatar
Fryst Broccoli från Euroshopper. Riktigt låg kvalitet på den faktiskt. Annars har jag i regel ingenting emot budgetmärken.
Citera
2009-05-11, 14:09
Medlem
zepofans avatar
Det som är tråkigt med lågbudgetmärken är framförallt den ojämna kvalitén. En gång kan man köpa något som håller riktigt bra kvalité och nästa gång är det sämre än uselt. Märkesvaror är nästan alltid bra, men kostar också därefter.
Citera
2009-05-11, 16:11
Medlem
Eldorado jordgubbssylt. Socker, Färgämne och E320. (Kan innehålla spår av jordgubbar)
Citera
2009-05-11, 17:19
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojlaget
Fryst Broccoli från Euroshopper. Riktigt låg kvalitet på den faktiskt. Annars har jag i regel ingenting emot budgetmärken.
jag gör soppa på den (mixad) med ganska mycket kryddor. men det är också nästan det enda den duger till, billig är den dock
Citera
2009-05-26, 23:37
Bannlyst
Tjur kulor
Citera
2009-05-26, 23:55
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflashh
Tjur kulor
Jag misstänker att du är lite tokigt skojig och särskrivande på samma gång.

Men vällagade criadillas är ingenting att skoja om. Välsmakande. Liksom många andra skumma detaljer av våra vänner djuren.

OnT: Crabsticks gillar jag inte. Men visst fan äter jag det när det kniper.
Citera
2009-05-27, 00:04
Medlem
Bleksopps avatar
Öl av märke Den Glade Dansken eller nåt sånt, och Harboe pilsner. Vatten + färgämne typ.

Chilisås av märket matkompaniet. Köpte för att ha i en Flygande Jacob. Sabbade hela rätten då chilisåsen var svinstark. Inget på flaskan antydde att den var extra stark. Kul å slänga käket efter en halv dag i köket.

Pastasås, också den från matkompaniet. Smakar precis som en influensaspya. Fullkomligt oätlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in