Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
Vad i, nu har du fått en skruv lös, sö. Lidls gröna oliver e ju tamejfan hur goda som helst. Inte godaste jag ätit (föredrar med anjovis i) men fan vad goda. Jag käner iaf en tre personer i min närhet som lik som jag avgudar dom. Mumma...
De små gröna i glasburk har en märklig bismak. De stora i den gigantiska bukiga glasburken (från grekveckan) är hur smaskiga som helst.
Alla digestivesorter utom McVitties (och kanske Lu) är undermåliga. Göteborgskex variant är äckelsöta.
Den mesta svenska prickekorven är sötgeggig. Tyskar vet hur man gör korv. Vi har nog vetat men vi har degenererat ohyggligt.
Skinn- smak- och köttfria "grillare". 34% kött i en Dennis...
Prinskorv med
tunt skinn. Vad är det för jubelidiot som godkänt den skiten?!? En stor del av prinskorvsupplevelsen är just kracket när man biter igenom skinnet.
Alla perversa randiga Kallesvarianter.
Isbjörnskaviar är också äckelsöt.
Alla margarinprodukter i allmänhet, och Becel i synnerhet. Svindyra illasmakande kemiexperiment som krängs med det i sammanhanget absurda epitetet "hälsosamma".
I stort sett alla sorters fabriksgjorda röror. Om man testar att följa innehållsförteckningen på vilken burk som helst (utom då de skumma E:na) och rör ihop själv, så inser man att jämfört med din hemmagjorda smakar köperörorna halvruttet ofräscht.
Flintastek. Det ska till en riktigt pervers fan som hittar på att kränga tjocka skivor färsk skinka som grillkött! Det är ju bland det mest svårtillagade och känsliga som finns, eftersom det inte har ett uns fett i sig! Tio sekunder för länge i pannan/på grillen, så sitter du med en gigantisk skosula, torr och jävlig, och en halv minut för lite, så äter du rått griskött...
Konserverade ärter/morötter/champinjoner. Ingen smak, ingen färg, ingen konsistens.
Det finns mycket mer, men det är dax att sova...