2009-05-09, 13:06
Medlem
Generalrages avatar
Euroshoppers tonfisk på burk....Har hittat ben å lite annat mumsigt i den. Smakar inget vidare heller.
Citera
2009-05-09, 13:48
Medlem
Plutuss avatar
Råkade en gång att få i mig willys havrekuddar. Smakade åt pappershållet...
Citera
2009-05-09, 14:35
Medlem
katastrofalts avatar
Eldorados kebabsås. Smakar ta mig fan ingenting, som att ha rent smaklöst fett på maten.
Citera
2009-05-09, 14:49
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalrage
Euroshoppers tonfisk på burk....Har hittat ben å lite annat mumsigt i den. Smakar inget vidare heller.

+1! Gäller för den delen all riktigt billig tonfisk.. Torrt och jävligt är det, bara Abba som funkar av dom jag testat, och ICAs egen (som lustigt nog kommer i samma burk som abba, hmm ).
Citera
2009-05-09, 15:19
Bannlyst
Jag kommer inte på nåt speciellt, men jag köper aldrig färdig potatissallad. Antingen gör man den själv eller så köper man butikens egen i charken, den brukar vara riktigt mumsig!

En annan sak är att inte köpa för mycket smågodis, max för 25 kronor. Efter det är det bara äckligt!

Saltgurka är en styggelse!

Egentligen borde jag nämna Euroshoppers ravioli för 7:90. Men då det är ett 500 gram så kan man inte klaga.

Ja.. det var inte mycket jag hade att komma med..

EDIT: Jag glömde en sak.

COOP har ett lågprismärke som heter X-tra. Deras salladstonfisk i olja är helt oätligt.
Senast redigerad av Paraflex 2009-05-09 kl. 15:51.
Citera
2009-05-09, 15:25
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av call3
jag testade root beer den som brukar finnas i matbutikerna. Jag fattar inte hur man kan dricka det. smakar host medicin.
Skriver under på det här. Smakar som kolsyrad tandkräm, fyfan
Citera
2009-05-09, 15:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Roligt att folk som postar här köper Euroshopper och blir förvånade över att produkten smakar skit...

Citera
2009-05-09, 15:55
Medlem
AMFSOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Roligt att folk som postar här köper Euroshopper och blir förvånade över att produkten smakar skit...

Man får vad man betalar för.
Citera
2009-05-09, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Dock har Euroshopper billigt schampoo. Bara 15 kronor för en hel liter, och nog tycker jag att mitt hår blir lika glansigt, väldoftande och fylligt av det, som av något annat dyrare märke.
Citera
2009-05-09, 16:37
Medlem
Thoorfanghs avatar
Bara för att saker och ting råkar vara billigt så måste det inte vara skit. Som ngn skrev tidigare; ICAs och ABBAs tonfisk kommer i likadana burkar. Men jag är tveksam till att de kostar lika mycket, även om det förmodligen inte skiljer många kronor.

Själv tycker jag att Willys vetemjöl är skit. Blir aldrig riktigt bra när man använder det.
Citera
2009-05-09, 18:10
Medlem
StigAllans avatar
Coops bacon, köpte stekte och åt.
Tristare smak på bacon var det länge sedan jag smakat, stekpannan blev dessutom bemängd med vatten från baconet.
Aldrig mer.
Citera
2009-05-09, 18:47
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FordEsci
Har inte sett någon tråd om detta, så det kan vara på sin plats. Alltså en tråd där vi skriver vad man inte bör köpa i matväg. På så vis slipper vi åka på något dumt. Jag börjar!

Kavli´s Skagenröra på tub, vidrigt äcklig.

Fiskpinnar från Lidl och Netto, vidriga med skarp skräpfisksmak.
Lidls fiskpinnar är ju de som enligt tester innehåller mest fisk. Personligen tycker jag de är helt OK, de få gånger jag köper fiskpinnar. Jag tror inte att det är sämre fisk i deras fiskpinnar än hos de "fina" märkena.
Root Beer kan jag dock skriva under på att det är en vedervärdig sörja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in