Citat:
Ursprungligen postat av
Godenborg
Även jag har jobbat på Saltmästarn/Fåddman och instämmer till fullo i det som skrivits. Det ska även tilläggas att det stundtals köps in mögligt bacon.
Hur är det idag? Man ska väl inte tro på allt här rakt av. Jag fick dåliga vibbar av ansiktena som kom upp när jag googlade på företaget eller vad det är F*ddman.
Sen har jag inte alltid varit "guds bästa barn heller" ..jag ber för oss alla. I Jesus namn.Guds välsignelse och vägledning. Ge oss vårt dagliga bröd idag som vi behöver och fräls oss ifrån ondo Fader. Tack. Amen.
Köpte deras rökta lammfiol några dagar sen och åt av den igår. Vet inte om den gjorde att min mage rasa eller om det var något annat.
Nåt ställde ganska fort till rejäl oreda i kistan. Ångrar att jag köpte den. Det var nog inte min kopp av te. Trodde att jag behövde lite kött. Rökt mat är inte bra sägs det men lite då och då?
Jag vågar inte äta mer av det stackars lammet tror jag. Vet inte om jag vill ge det till nån annan heller. Kanske bara var jag som var känslig.
Har ni köpt hans produkter på sistone och vad tycker ni? Är det ett dåligt oetiskt ogudaktigt företag? Djävulsdyrkare?
Allt gott. Hoppas allt blir bättre.