Sedan 1995, när vi gick med i EU för er som var små då, så får sådana saker som brosk, senor och andra läskiga djurdelar kalls för " kött " när de ingår i korv.
Annars tycker jag, Kalles banankaviar, fick dom en härdsmälta på Kalles huvudkontor eller?
Inte ätit banankaviar själv men ärligt talat låter det inte konstigare än snickers eller jordnötssmör och sylt mackor. Sött och salt är en klassisk och perfekt smakkombination.
Barillas tortellini, fy fan för att vara ärlig!
För att kosta upp mot trettio spänn för en torkad jävla tortellini....bara det är en skam. Att det smakar sämre än lågbudgetmärkena är en helt anan historia som förtjänar att nämnas här....
Euroshopper över huvud taget är skit. Likaså Eldorado. Jag kopte Eldorado hamburgerbröd förra sommaren och dom smakade faktiskt precis som modellera fulla med kemikalier. Totalt oätliga.
För ett tag sedan så fanns det en läsk med smak av banan och choklad. Den var inte heller någon höjdare. Något jag däremot saknar i Sverige är rootbeer.
På alla affärer som jag normalt handlar på finns rootbeer Och inte är det nå jävla citygross eller dylikt,
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!