Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem
att du sänker dig till att komma med knarkanklagelser säger väl mer om ditt sätt att resonera med människor. jag känner inte att jag behöver svara på det. men jag är villig att ge dig ett nytt försök. igen..

Du ser ju själv hur du svarar, att jag nagriper/anklagar/ enbart ur den simpla saken att jag noterar hur luddigt påverkad du är, lite synd att du ser det som "attack" men jag har rätt att ge min syn på saken och det är utan tvekan att du är i gasen, med den ljusgråblåpastelliga tron att alla borde känna elelr uppleva som du.
Sedan har många människor sina andliga faser vilka utlöser sig på olika sätt och vis och vid olika tider i livet, , jag bara säger att du är naiv och lite toppad, i att påstå att det saknas rymd eller reflektionsrikedom i ateistiskt förhållningssätt, anser t.o.m att du aldrig når de höjder som ateistiskt läge ger, då ateism isf skulle kunna handla om total frihet, så lille vän.. det enda jag nopterade och fyllde i lite grand, var att du har en snedvinklad erfarenhet i att t.ex inbilla dig en massa om ateism, att det skulle vara bra? att ha en gud att lyda under? nej tack... fortsätt du i dimman, må bra, så slipper du reagera med våld i alla fall, då många gör det, utan sina pantade anledningar att hänga och klänga vid en gud (som alltid är påhittad dessutom, men det tror jag du redan vet).