Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem
säger han som faktiskt stavar och använder meningar som om han faktiskt vore påverkad

"nagriper", "ljusgråblåpastelliga tro", "noptera". haha. jag gillar dock hur du skriver. fortfarande tillskriver du mig lite väl mycket egenskaper och påståenden som inte riktigt stämmer.
jag tror att om du skulle vara lite mer
saklig i dina argument så skulle vi nog komma längre än att mumla om "påtänd" och "fortsätt lev i dimman".
försök igen. vad är det du egentligen vill säga? det enda jag egentligen skrev var att gud är en känsla och jag hoppas att fler får uppleva den. i princip ingenting du skrivit till mig har handlat om det jag skrivit. men jag är villig att ge dig ett tredje försök broder.

frid
Saklig? Saken är... gud? .. ja men gud är DIN känsla, du har blivit triggad av någonting ikväll som ger dig detta känsloläge och jag har svarat alldeles relevant på din gudomliga känsla gentemot t.ex ateism, inget värre - däremot blev du putt över att behöva bli kallad för knarkare, det var förstås ine min mening att etikettera dig som knarkare, men övertygelsen om att gud härskar + lite stoff, kan bli en kombination som ger ett töcken utan dess like, tror inte du är kapabel att diskutera sak - det blir cirkuationsargument, rotationsrundor där den sketna saken handlar om huruvdida du har rätt att omskriva konkreta saker till gud, något jag ser som patetiskt, men du ser som skönt.. det är då jag menar att du är påtänd, elelr avtrubbad.
Resten får du förklara själv - är dina känslor alltså så viktiga, är det därför ni trosfanatiker alltid KÄNNER er dåliga, när ni blandar ihop kroppsliga nerver med gud? Jag menar att vi har ett språk för att utveckla oss, inte för att stagnera hur som helst. Men gud är som en mental bromskloss, så ja, så fick du annan version istället för min påtändningsteori om dig, värst vad du blev intressant då! men visst... gud har kommit ned något till dig...