Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ja, det är ju en konspiration mot såna som dig och Dolores.
Vad är din definition av 'logisk'?
Ingen betvivlar det är 'logisk' för dig med din 'logik', och att du genom ditt utbildnings-minimum, drogskada-maximum och ditt Dunning-Kruger syndrom har en mycket svag verklighets-förankring.
Nej det är en konspiration mot oss alla och Dolores och jag talar om konspirationen, du lever omedvetandes om konspirationen du är utsatt för..
1+1=2 är ganska logiskt.
Droger hjälpte mig att tänka utanför ramarna som du sitter fast innanför, så visst får du jämföra droger med alkohol och skolplikt med friheten att kunna lära sig vad som helst genom internet..
Sen får vi väl se då vem som gjorde det som var mest logiskt i slutändan.
Jag är fruktansvärt tacksam för att drogerna fick mig att inse att ni idioter krigar ett krig mot andra svenskar..
Och du är nog en av dom värsta drogkrigarna och om du visste mer om kriget så hade du fattat att det är just sånnt där som du skrev, som gör dig till en av krigarna i kriget mot droger, och kriget bekämpas av den vilsna delen av svenska befolkningen, den delen av befolkningen som inte tror på gud eller naturen..
Dom som blivit lurade att naturen är skadlig för människor medans köttätande och labbtillverkade medeciner, är nyckeln till hälsa och långt liv.. och ignorans såklart för annars skulle man aldrig äta andra djur eller medeciner från labb.
Din verklighetsföankrinng är en saga som en politiker har hittat på, och därmed har du ingen ankare så håll i hatten nu när det börjar blåsa..