2013-01-08, 14:38
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckahuve
Vad vore detta forum utan KPP?!?
Intelligentare.
Citera
2013-01-08, 14:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Intelligentare.

Du tror inte på gud, men du tror på döden.. Som religionerna kom på för att kunna kontrollera folk som blir rädda för döden när dom omedvetet tror på denna lögn..

Så sluta kalla dig intelligent snälla..
Du kommer få IG i ämnet livet i skolan Jorden!
Citera
2013-01-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Du tror inte på gud, men du tror på döden.. Som religionerna kom på för att kunna kontrollera folk som blir rädda för döden när dom omedvetet tror på denna lögn..

Så sluta kalla dig intelligent snälla..
Du kommer få IG i ämnet livet i skolan Jorden!

Så innan vi hade organiserad religion så struntade helt enkelt människor i att dö?
Citera
2013-01-08, 14:57
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Så innan vi hade organiserad religion så struntade helt enkelt människor i att dö?

Nej då var vi som djur som inte är rädda för döden för dom vet inte vad döden är, vi hade inte låtit Hollywodd eller religioner lurat i oss rädsla för döden på den tiden innan religionerna förstod att människor som vet sanningen blir helt okontrollerbara..

Därför måste religionerna skrämma folk och få folk att tro att vi har 1 liv och vi ska leva livet väldigt rädda för vad som kommer efter livet.. Och det enda som händer är att vi föds i ny kropp beroende på diverse faktorer.

Alla kan se sina tidigare liv genom meditering men det är väl också en sak som religioner inte vill att vi ska förstå..
Citera
2013-01-08, 14:58
Medlem
Citat:
Nej då var vi som djur som inte är rädda för döden för dom vet inte vad döden är, vi hade inte låtit Hollywodd eller religioner lurat i oss rädsla för döden på den tiden innan religionerna förstod att människor som vet sanningen blir helt okontrollerbara..

Därför måste religionerna skrämma folk och få folk att tro att vi har 1 liv och vi ska leva livet väldigt rädda för vad som kommer efter livet.. Och det enda som händer är att vi föds i ny kropp beroende på diverse faktorer.

Alla kan se sina tidigare liv genom meditering men det är väl också en sak som religioner inte vill att vi ska förstå..

.
Citera
2013-01-08, 15:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
.

sluta fjanta nu..

du får äta kött bara du lyssnar på trolliz om hur man alltid blir förlåten av gud genom att säga att man älskar honom och underkastar sig honom..

Jag ska inte berätta om utomjordingarna som vill äta människor som äter kött som inte kan flyga iväg till en högre dimension eftersom dom ätit massa kött som gör deras kropp för lågvibrerande för att klara av "hoppet"/flygturen mellan dimensioner..

Tro mig, bevis för gud på ingång i form av Nibiru
Citera
2013-01-08, 15:07
Medlem
Reymonts avatar
Citat:

En clown fattigare
Citera
2013-01-08, 15:08
Medlem
Citat:

Jag ska inte berätta om utomjordingarna som vill äta människor som äter kött som inte kan flyga iväg till en högre dimension eftersom dom ätit massa kött som gör deras kropp för lågvibrerande för att klara av "hoppet"/flygturen mellan dimensioner..

Jo berätta, det lät spännande!
Citera
2013-01-08, 15:08
Medlem
fetmorots avatar
Tyckte mig se lite skägg bland molnen häromdagen det måste vara ett bevis!!!!
Citera
2013-01-08, 15:11
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det är kanske lika bra det (att du inte skall berätta).

Istället kan du använda din tid, energi och det som är kvar av ditt intellekt till att ta reda på vad ett bevis är.

Citat:
Tro mig, bevis för gud på ingång i form av Nibiru

Liksom den 5te dimension OCKSÅ var på 'ingång'?
Citera
2013-01-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil

Men jag vill ju höra om de dimensionshoppande och människoätande rymdgubbarna! Hur skall jag annars kunna förbereda mig på deras ankomst?
Citera
2013-01-08, 15:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil

Istället kan du använda din tid, energi och det som är kvar av ditt intellekt till att ta reda på vad ett bevis är.

Liksom den 5te dimension OCKSÅ var på 'ingång'?

Hahahaha den är tyvär redan påväg hit..

21 December passerade och ni trodde att ni kunde andas ut hahahah

Jag såg 21 December som ett sätt att få veta vem man ska lyssna på..
Alla kort på bordet bara före 21 December och sen var det enkelt när den dagen passerat att veta vem som pratade mest sanning..

Budbäraren har haft rätt hela vägen.. Inte New Age eller NASA.

Religionerna vet vi aldrig har pratat sanning för dom spår väl dommedag med jämna mellanrum så folk ska ignorera sån här info som jag och budbäraren har när det väl gäller..

Folk är så trötta på 21 December nu så ni tror alla att det är fritt fram att fortsätta synda..

Det tråkiga är bara att Nibiru är påväg hit medans ni inte tror på sånnt och kommer vara helt oförberedda och köttproppade mumsbitar åt utomjordingar, efter separeringen hänt.. Kommer dom.

Klart en god gud skulle separera oss så vi slipper se på er som äter kött och förgiftar er själva på Jordens och naturens bekostnad..

Jag tänker inte ens kolla bakåt när beviset för gud kommer. Helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in