2013-01-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Design är ett ett begrepp som beskriver ett föremåls konstruktion, formgivning eller den skapandeprocess[1] som används från idéstadiet till färdig produkt.

Intelligent design betyder bara tex. djur = smart utformad design = intelligent design = intelligens är ett måste för att designen ens ska kunna existera..

Det där var ju i vanlig ordning inget svar på frågan.
Citera
2013-01-07, 00:40
Medlem
Arepos avatar
Citat:
Design är ett ett begrepp som beskriver ett föremåls konstruktion, formgivning eller den skapandeprocess[1] som används från idéstadiet till färdig produkt.

Intelligent design betyder bara tex. djur = smart utformad design = intelligent design = intelligens är ett måste för att designen ens ska kunna existera..
Så allt som finns är inte designat menar du? Är det "ointelligenta" bara biprodukter?
Citera
2013-01-07, 00:48
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arepo
Så allt som finns är inte designat menar du? Är det "ointelligenta" bara biprodukter?

Allt är ett medvetande och det mesta har intellgens..

Jag skulle inte kalla dig för en biprodukt och ingen annan av er heller..

Det är bara skolorna och religionerna som lurat er att ni är ett misstag som frågar efter bildbevis innan man kan erkänna att en design behöver intelligens för att bli designad..

Men vafan ska jag behöva skriva att jag skojjar där.. jag tyckte det där var skitroligt skämmt hahahahaha ..
Senast redigerad av KungPungPat 2013-01-07 kl. 01:05.
Citera
2013-01-07, 01:12
Medlem
Arepos avatar
Citat:
Allt är ett medvetande och det mesta har intellgens..

Jag skulle inte kalla dig för en biprodukt och ingen annan av er heller..

Det är bara skolorna och religionerna som lurat er att ni är ett misstag som frågar efter bildbevis innan man kan erkänna att en design behöver intelligens för att bli designad..

Men vafan ska jag behöva skriva att jag skojjar där.. jag tyckte det där var skitroligt skämmt hahahahaha ..
Ett tag trodde jag faktiskt att du skulle ha något att komma med.
Citera
2013-01-07, 01:15
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arepo
Ett tag trodde jag faktiskt att du skulle ha något att komma med.

Jag kom ju med ett klockrent skämmt..

Men ni har väl tappat humorn samma dag som ni "lärde" er att allt liv är ett misstag som skapats genom slump..

MVH
Citera
2013-01-07, 08:23
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amigo123
Messi. Gud sände Messi till jorden som ett tecken på att Han existerar.

Nä. Messi är ett as. Ett messi-as.
Citera
2013-01-07, 10:13
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Om vi hade varit misstag så hade det krävts att vi hade ett syfte. Som ateist säger jag att vi finns, utan att värdera hur vi finns.

Citat:
Om du hade sagt att allt du skrev var ett skämt så hade jag faktiskt låtit min mun övergå till ett fint leende.
Citera
2013-01-07, 10:41
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
Om vi hade varit misstag så hade det krävts att vi hade ett syfte. Som ateist säger jag att vi finns, utan att värdera hur vi finns.

Om du hade sagt att allt du skrev var ett skämt så hade jag faktiskt låtit min mun övergå till ett fint leende.

hahahaha klart vi har en mening vi människor..

Vi ska arbeta hårt för fiatpengar så vi kan överleva, medans robotar och maskiner tar semester, det är vad vi är skapade för, eller ni kanske är rättare sagt.. Att acceptera fejkvalutor som ger slaveri genom konstant ökande skulder..

Klart det är bevis för att vi är guds barn.. När vi fortsätter arbeta för fiatvalutorna medans planeten och naturen förstörs.. Klart vi hade en mening på denna planet, och det var nog att göra ett fåtal rika medans vi kämpar för att överleva.

Jag bryr mig inte ens om era leenden längre, jag är glad att skiten som dom skapat är över..
Och även att bevis för en god gud är på ingång men även sanningen till vad vi egentligen är, är på ingång..

Behöver nog inte repetera vad ni kommer att få uppleva, ni som inte tror på satan eller gud. Ellr ens att planeten har intelligens.

KRam
Citera
2013-01-07, 10:43
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
hahahaha klart vi har en mening vi människor..

Vi ska arbeta hårt för fiatpengar så vi kan överleva, medans robotar och maskiner tar semester, det är vad vi är skapade för, eller ni kanske är rättare sagt.. Att acceptera fejkvalutor som ger slaveri genom konstant ökande skulder..

Klart det är bevis för att vi är guds barn.. När vi fortsätter arbeta för fiatvalutorna medans planeten och naturen förstörs.. Klart vi hade en mening på denna planet, och det var nog att göra ett fåtal rika medans vi kämpar för att överleva.

Jag bryr mig inte ens om era leenden längre, jag är glad att skiten som dom skapat är över..
Och även att bevis för en god gud är på ingång men även sanningen till vad vi egentligen är, är på ingång..

Behöver nog inte repetera vad ni kommer att få uppleva, ni som inte tror på satan eller gud. Ellr ens att planeten har intelligens.

KRam

Så du är fortfarande kvar i vår 3D-värld KPP?
Var du inte tillräckligt god för att få tillträde till 5D-världen den 21 dec?
Citera
2013-01-07, 10:48
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Så du är fortfarande kvar i vår 3D-värld KPP?
Var du inte tillräckligt god för att få tillträde till 5D-världen den 21 dec?

Än så länge

Har du fortfarande inte förstått att Jorden går igenom pånyttfödelse nu?

stackarn jag ska inte ens berätta nånting som du inte kommer att tro på..

Jorden är ett paradis som alltid kommer snurra och ha människor som beter sig som parasiter och förstör sin planet i jakten på pengar.. Det är versionen jag kan säga till dig för att undvika "gnäll"

Och dessutom, ondska existerar inte, speciellt inte i Sverige..
Citera
2013-01-07, 10:50
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Än så länge

Har du fortfarande inte förstått att Jorden går igenom pånyttfödelse nu?

stackarn jag ska inte ens berätta nånting som du inte kommer att tro på..

Jorden är ett paradis som alltid kommer snurra och ha människor som beter sig som parasiter och förstör sin planet i jakten på pengar.. Det är versionen jag kan säga till dig för att undvika "gnäll"

Hehe

Eller så vandrar du bara på den breda vägen till destruktion som Jesus talade om.
Den där Dolores är en sann Falsk profet och det är någon som du verkligen bör hålla dig borta ifrån broder
Citera
2013-01-07, 10:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Hehe

Eller så vandrar du bara på den breda vägen till destruktion som Jesus talade om.
Den där Dolores är en sann Falsk profet och det är någon som du verkligen bör hålla dig borta ifrån broder

Jo det har du nog rätt i, jag borde skaffa mig ett arbete så jag kan kämpa för att samla på mig materiella saker så jag får "status" i andra människor ögon, skaffa fru och Volvo så jag får "status"..
Vägen till himmlen som dom brukar kalla det.

Jasså ännu en falsk profet som vet om att vi alla är en?

Ska vi dra fram korset och spika upp henne för att hon försöker få oss att gå ner i helvetet?
Precis som den där jäveln Jesus som försökte berätta att vi alla är en..
Tur vi spikade upp han men hur hittar vi Dolores?

Har du spik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in