Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
Om vi hade varit misstag så hade det krävts att vi hade ett syfte. Som ateist säger jag att vi finns, utan att värdera hur vi finns.
Om du hade sagt att allt du skrev var ett skämt så hade jag faktiskt låtit min mun övergå till ett fint leende.
hahahaha klart vi har en mening vi människor..
Vi ska arbeta hårt för fiatpengar så vi kan överleva, medans robotar och maskiner tar semester, det är vad vi är skapade för, eller ni kanske är rättare sagt.. Att acceptera fejkvalutor som ger slaveri genom konstant ökande skulder..
Klart det är bevis för att vi är guds barn.. När vi fortsätter arbeta för fiatvalutorna medans planeten och naturen förstörs.. Klart vi hade en mening på denna planet, och det var nog att göra ett fåtal rika medans vi kämpar för att överleva.
Jag bryr mig inte ens om era leenden längre, jag är glad att skiten som dom skapat är över..
Och även att bevis för en god gud är på ingång men även sanningen till vad vi egentligen är, är på ingång..
Behöver nog inte repetera vad ni kommer att få uppleva, ni som inte tror på satan eller gud. Ellr ens att planeten har intelligens.
KRam